{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

hjælp min selvtillid {{forumTopicSubject}}

hej babygalleri

min selvtillid er bare helt i bund efter jeg stoppede med at amme og mælken forsvandt, har fået de grimmeste bryster de hænger, er slappe, for strukket og grimme
har komplet mistet min selvtillid ved ikke hvad jeg skal gøre ? har overvejet silikone men er på kontanthjælp så det er ikke lige det nemmeste at få makket penge sammen til =(
noget man ka gøre for er led og ked a at græde mig selv i søvn hver nat og ikke har lyst til at vise mig offentligt mere

siger til mig selv det er normalt at ens bryster ser sådan ud efter man har fået barn og ammet meeen når jeg ser andre så er mine forfærdelige i forhold til

håber virkelig at i kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min selvtillid
  • #1   30. dec 2009 Jeg har haft det på fuldstændig samme måde, og har det stadig sådan. Man er jo stadig ung, så at man har fået et skønt barn ud af det er selvfølgelig dejligt, men man er stadig ked af det når man kigger på de andre piger på ens alder hvor de sidder perfekt og tøjet ikke er et problem. Nu er det umuligt at have stropløs kjole på fordi man ikke kan have BH på inden under og de sidder ikke godt i BHerne mere. Føler næsten at jeg lige så godt kunen lade være med at have BH på, og jeg har selv overvejet silikone, men er også selv på kontanthjælp. Og selvom jeg ikke var, forstår jeg stadig ikke at dem jeg kender har haft råd til det. For det er jo mega mange penge.

Men hvis det er rigtig slemt så kan man søge om at få det betalt. Mener at det er lægen der skal vurdere det.

Jeg brugte en 70C før men nu briger jeg 70A eller 70B men ofte selvom jeg tager en 70B på, ligger de bare nede i den nederste del af BHen hvor det øverste af skålen er tomt. Er så ked af det, men aner heller ikke hvordan jeg skulle spare sammen. Skal på SU i 3 år nu eller mere, og det gør det ikke bedre.

• #5   30. dec 2009 mine er grimmere end mine veninder på min alder der har født,
    mistede en fyr på det vi havde været sammen et stykke tid og såå blev det tid til =P meeeen da gloede han bare på dem og lignede en der havde set et spøgelse =S så jeg fik det ikke bedre holder mig langt fra fyre kærlighed og forelskelse for det gjorde bare så ondt

• #6   30. dec 2009 har ingen kæreste...
    har før jeg blev gravid haft det godt medmig selv meen nu jeg ka ikke klare det...
    nej ka ikke få et banken vil ikke låne sådanne beløb til en på kontnathjælp

• #9   30. dec 2009 Sikke da en idiot, vær glad for du slap af med ham, han kan da ikke være et rart menneske..
    Kan godt forstå dig, måske er det sværere for dig netop fordi du ikke har en kæreste. Men prøv at tænk på, at det jo ikke er dine bryster en fremtidig kæreste skal vælge dig for. Hvis du finder en dejlig kæreste der er sammen med dig for den du er, er jeg da sikker på han er ligeglad med hvordan dine bryster ser ud. Og så kan du jo altid snakke med ham om dit ønske om at få lavet brysterne, så kan det være han vil hjælpe med at betale dem smiley Håber du får det bedre med din krop, der er ikke noget værre end at gå at gemme sig fordi man føler sig ulækker. Ja vi kan jo desværre ikke sige noget for at du får det bedre, men prøv at fokuser på noget på din krop du rent faktisk er glad for.

• #10   30. dec 2009 han vidste vist ik hva det ville sige at kroppen får et par ændringer..
    har ikke råd til så vildt et lån

• #11   30. dec 2009 prøver virkelig men bare jeg går ned for at handle dukker jeg mig, før jeg fik min vidunderlige søn gik jeg altid med hovedet højt og var stolt a min krop men den er ødelagt og jeg har bare lyst til at lukke mig inde og aldrig gå ud mellem folk der ka se mig

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #12   30. dec 2009 Hmm hvis det gør dig psykist og fysisk dårligt kan man så ikke få en eller anden form for støtte ved lægen? - Det kan godt være du ikke lige får et par silikone bryster til at starte med, men måske noget hjælp du kan bruge til at komme over det?

• #13   30. dec 2009 de syntes ikke rigtigt at de vil eller ka gøre noget for mig

• #14   30. dec 2009 uhhh... jeg har det helt på samme måde.. misunder virkelig dem med større bryster.. jeg er bange for silicone, så det vil jeg ikke,, men jeg træner hver dag og kan se forandringer.. jeg får jo ikke større eller bedre bryster, men jeg får da lidt muskler istedet og kan trøste mig med at jeg ser veltrænet ud på et tdspunkt smiley

• #15   30. dec 2009 jeg har altid været meget misundelig på andres bryster hehe.. jeg har ikke store... bruger bskål, men jeg er også slankt af bygning så tror det ville se helt tosset ud med større smiley

• #16   31. dec 2009 Selvom mine var 70C før og egentlig så ret små ud, sad de stadig godt men nu er de bare tomme og ligger ned i en tom fold. Kommer til at tænke på min farmor når jeg kigger mig i spejlet.
    Min mave er virkelig grim efter jeg har født, og dte fik jeg også at vide af min eks. Han syntes jeg var usexet og utiltrækkende. Endnu større hak i selvtilliden.

Maven kan jeg gemme med tøj, men brysterne kan ses. Begge dele er faktisk lige slemme men brysterne bliver afsløret gennem tøjet.

Ville også ønske at jeg kunne låne til at få lavet bryster :´(

jeg ved at der er nogen der kan få det betalt hvis lægen bedømmer det til at være slemt nok

Kommentér på:
hjælp min selvtillid

Annonce