hjælp min selvtillid {{forumTopicSubject}}
hej babygalleri
min selvtillid er bare helt i bund efter jeg stoppede med at amme og mælken forsvandt, har fået de grimmeste bryster de hænger, er slappe, for strukket og grimme
har komplet mistet min selvtillid ved ikke hvad jeg skal gøre ? har overvejet silikone men er på kontanthjælp så det er ikke lige det nemmeste at få makket penge sammen til =(
noget man ka gøre for er led og ked a at græde mig selv i søvn hver nat og ikke har lyst til at vise mig offentligt mere
siger til mig selv det er normalt at ens bryster ser sådan ud efter man har fået barn og ammet meeen når jeg ser andre så er mine forfærdelige i forhold til
håber virkelig at i kan hjælpe
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Men hvis det er rigtig slemt så kan man søge om at få det betalt. Mener at det er lægen der skal vurdere det.
Jeg brugte en 70C før men nu briger jeg 70A eller 70B men ofte selvom jeg tager en 70B på, ligger de bare nede i den nederste del af BHen hvor det øverste af skålen er tomt. Er så ked af det, men aner heller ikke hvordan jeg skulle spare sammen. Skal på SU i 3 år nu eller mere, og det gør det ikke bedre.
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 38 Svar: 199
mistede en fyr på det vi havde været sammen et stykke tid og såå blev det tid til =P meeeen da gloede han bare på dem og lignede en der havde set et spøgelse =S så jeg fik det ikke bedre holder mig langt fra fyre kærlighed og forelskelse for det gjorde bare så ondt
jul 2008
har før jeg blev gravid haft det godt medmig selv meen nu jeg ka ikke klare det...
nej ka ikke få et banken vil ikke låne sådanne beløb til en på kontnathjælp
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
Kan godt forstå dig, måske er det sværere for dig netop fordi du ikke har en kæreste. Men prøv at tænk på, at det jo ikke er dine bryster en fremtidig kæreste skal vælge dig for. Hvis du finder en dejlig kæreste der er sammen med dig for den du er, er jeg da sikker på han er ligeglad med hvordan dine bryster ser ud. Og så kan du jo altid snakke med ham om dit ønske om at få lavet brysterne, så kan det være han vil hjælpe med at betale dem Håber du får det bedre med din krop, der er ikke noget værre end at gå at gemme sig fordi man føler sig ulækker. Ja vi kan jo desværre ikke sige noget for at du får det bedre, men prøv at fokuser på noget på din krop du rent faktisk er glad for.
jul 2008
har ikke råd til så vildt et lån
jul 2008
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
jul 2008
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Min mave er virkelig grim efter jeg har født, og dte fik jeg også at vide af min eks. Han syntes jeg var usexet og utiltrækkende. Endnu større hak i selvtilliden.
Maven kan jeg gemme med tøj, men brysterne kan ses. Begge dele er faktisk lige slemme men brysterne bliver afsløret gennem tøjet.
Ville også ønske at jeg kunne låne til at få lavet bryster :´(
jeg ved at der er nogen der kan få det betalt hvis lægen bedømmer det til at være slemt nok
hjælp min selvtillid