{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hjælp NU! {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har for et par dage siden modtaget en rykker på en regning fra et underligt firma hvor jeg aldrig har købt noget. Regningen er på 5400kr og skal betales inden for 8 dage ellers ryger jeg i Ribers.
Har sendt en mail for nogle dage siden men der kommer en mail retur om at der er fejl i emailen.
Har så prøvet at ringe idag, men når jeg ringer op kommer der først en stemme der siger at det koster 4,80kr i minuttet da det ikke er et dansk nummer.
Ventede alligevel i 30 min første gang, og var endelig nr 1, og så LIGGER DEN PÅ! helt automatisk!
Nu har jeg prøvet at ringe op igen, og er nået 2 numre på 10 min.
Det bliver virkelig en dyr telefon regning!
Føler mig virkelig snydt for har aldrig købt noget i det firma, og nu skal jeg indtil videre betale 160kr for at snakke med dem, og det er bare umuligt at komme igennem.

Kan man ringe til Forbrugerstyrelsen eller hva det hedder og klage, eller gøre et eller andet?!
Vil ik betale de penge for første opkald når den bare går ud!

Isaa - som er møg sur!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp NU!
  • #1   5. jan 2010 Hvem er afsenderen på regningen?

For det er sådan noget der, du skal passe på.
    Der er folk, der laver fup og kan finde på at sende sådan noget ud, for at få penge selv.

Stop med at ring til nummeret, for det lyder meget som fup, for at få dine penge..

• #2   5. jan 2010 eller ring til basta =D

• #3   5. jan 2010 Firmaet hedder Kederan Equity - men brevet er sendt fra et dansk advokatfirma. Så det er reelt nok, på den måde at jeg bliver registreret i ribers hvis jeg ikke betaler. Vil gerne vide hvad det er jeg skylder for, så er jo nødt til at ringe til dem. Det kan godt være det er et firma der går ind under et andet firmanavn, det ved jeg jo ikke. Giver ikke op før jeg ved hvad det er.. Har ringet til advokatfirmaet men de kan ikke se HVAD det er jeg skylder for. Kun beløbet og hvornår jeg har "brugt" pengene.

• #4   5. jan 2010 Hvis du søger Kederan Equity på google, så kan du læse, at det er et firma, der udsteder kredit kort og det er nogle man kan låne penge hos.
    Dog kommer der også forum indlæg frem om, at det er fup og fidus det de gør.

De skal kontakte forbrugerstyrelse eller basta og lad for guds skyld være med at betale pengene.

• #5   5. jan 2010 Ja nu har de lige "lagt på" igen, efter præcis 30 min!
    Genialt!
    280kr lige ud af vinduet!!

Har lige læst om det på nettet og ved ik hvad jeg skal gøre!
    Det er fandme noget svineri, for jeg har aldrig lånt, eller prøvet at låne fra dem! Aldrig!

AAAAAAAAARGH!

Linda t - Nej ser ik særlig tit tv smiley Men tak så ved jeg det.

• #6   5. jan 2010 Ja har lige læst om det.. Det var i Basta, ja..
    Ved ik helt hvordan jeg ska forholde mig til det..

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #7   5. jan 2010 Det er sådanne triks de bruger, fordi man jo ikke vil i ribers, så er der nogle naive mennesker der betaler pengene. Jeg ville også lade være med at gøre noget. Hvis der kommer et brev, så vil jeg kontakte basta eller politiet og spørger til råds.

• #8   5. jan 2010 ellers så ring ind til RKI... De er utrolige søde til at hjælpe derinde.. Eller jeg har ihvertfald kun haft positive oplevelser der..

• #9   5. jan 2010 Tumling - Det har intet at gøre med Rki..

• #10   5. jan 2010 annita - RIbers og RKI er det samme smiley

• #11   5. jan 2010 mener bare at hvis det er fup så skal man ik tage det så nøje.. Det har været fremme før at RKI bliver misbrugt.. Ring ind til dem og hør om det har noget på sig..

Mange firmaer der er fup er ik tilmeldt rki og du kan derfor IKKE rammes selvom du får et rki brev fra deres advokat =)

• #12   5. jan 2010 hov så ik at maria havde skrevet det samme som jeg =)

• #13   5. jan 2010 har ikk lige læst alle indslag så ved ikk om nogen har skrevet det men.

husk og have dokomatoin ( stavet er halv ord blind) for dine opklad og alt hvad du fortager dig i denne sag så du kan modbevise at det du gør er iorden ellers vil de nok gøre alt fp få ret i den sidste ende men mail til det firma der har sendt dig en regning at du har snakket med tv2 alle aviser basta osv for melde dem som svindel vis de ikk trækker deres regnign retur det kan som tider osse skræmme dem til og sende en opgørelse retur til dig igen om ikk betale håber du kan læse og forstå mig

• #14   5. jan 2010 Kan du ikke kontakte advokat firmaet?? Syntes ihvertfald helt klart du skal kontakte forbrugerstyrelsen smiley

• #15   5. jan 2010 der er en gang om ugen hvor man kan få gartis advokat hjælp hvertfald her i grenaa mener jeg... det er 1 time om ugen der står en advokat til rådig hed..

• #16   5. jan 2010 jaah okay dert var osse bare en ide hi hi men håber da du kommer ud af det på en god og ordenlig måde for det var godt nok mange penge

• #17   5. jan 2010 (link fjernet)

Kommentér på:
Hjælp NU!

Annonce