{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Så friede han <3<3<3 {{forumTopicSubject}}

Jaaaaah endelig............ igår på min 25 års fødselsdag gjorde han det endelig.

Vi havde tullert rundt herhjemme hele dagen og nullert med at rydde op og gøre rent. Ikke fordi vi havde planlagt gæster, men da han nu gik hjemme pga. en dårlig skulder, kunne jeg jo lige udnytte tiden. :O)

Hen ad dagen gik jeg og blev mere og mere mut på ham, da jeg endnu ikke havde fået min fødselsdags gave og havde glædet mig sådan, for han er bare super god til det der med gaver. Ville jo heller ikke stikke til ham for måske skulle vi ud og købe ny mobil imorgen eller noget. (min er nemlig i stykker)

Jeg sidder så på badeværelset og bader vores søn inden han skal puttes og pludselig kommer min søster og hendes kæreste ind ad døren og ret kort tid efter også min dejlige mor. Så kan jeg jo godt se at manden har inviteret gæster uden jeg vidste af det. Lidt senere kommer mine små brødre også og mine "reserve forældre"
Nu begynder jeg så småt at gå og kigge i krogene efter min gave men fandt den ikke :O(

kagen osv kom på bordet og jeg åbnede super lækre gaver fra mine gæster, men stadig ingen fra kæresten *SUUUUK* ca. kl. 22 henter jeg sønnen for at give ham flaske til natten og pludselig mens jeg sidder der og pusler om sønnen, kommer kæresten ind i stuen med en KÆMPE buket langstilkede røde roser (25 stk) og falder på knæ og siger nu har du fået vores ring (fik en meget smuk ring i julegave) vil du gifte dig med mig............ Gav mig bare til at hyle.
Så nu har vi et forestående bryllup.
Sorry det blev uendeligt langt bare lige et glædes indlæg herfra <3<3<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så friede han <3<3<3
Kommentér på:
Så friede han <3<3<3

Annonce