{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Kender I det?!... {{forumTopicSubject}}

... Når ALT bare ramler sammen på ÉN gang?!! .. FUCK JEG HADER DET!!!!! ...

I Fredags var jeg på vej ud af døren for at skulle i skole (skulle møde kl.12 så lillemand var heldigvis i DP), bliver ringet op af manden som fortæller han er kommet på sygehuset efter at være væltet 3 meter ned fra en stige inde i en opgang.. Han har slået ryggen, og hans ene ryghvirvel er deform og forskudt fra de andre...
Han kommer hjem igen Fredag aften, men kan absolut INTET foretage sig...
Fredag nat vågner lillemanden op med 39.6 i feber smiley .. Sov ikk ret meget resten af natten, om Lørdagen var svigermor så sød at lave aftensmad til os så vi ikke skulle tænke på det, for lillemand havde stadig feber men var faktisk forholdsvis frisk efter sin middagslur.. Tænkte bare YES!! ..
Om aftenen ville han ikke spise og kogte bare op igen så feberen lå på 39.9 og så kom der ellers en tynd mave der sagde spar 2 (tænder, øv øv) .. Så Lørdag nat sov lillemanden og jeg ca. 2½ time ialt og skiftede ham nærmest HELETIDEN pga den tynde mave smiley

Søndag var han da nogenlunde frisk, lidt pirket, men ellers frisk.. Manden har dog stadig ondt og lejligheden ligner mildest talt LORT!! ..
Mandag og Tirsdag er forløbet nogenlunde selvom jeg selv er blevet forkølet + søvnmangel så er bare FÆRDIG i min stakkels krop..
Så idag her til morgen tænker jeg JUBIII, fordi skulle ha' haft 2 timers dansk idag, men de var aflyst pga en syg lærer så havde HELE dagen fri, og vores dagplejemor ringede og sagde Oliver var den eneste der kom idag da de andre børn var syge, så valgte at holde ham hjemme og hygge med os!!
Men men men, det varede dog ikke længe så får jeg et opkald fra min far at min højt elskede farfar er blevet indlagt med en hjerneblødning (igen) ,, og den har ramt ham ret hårdt (igen) .. smiley ..


Samtidig har jeg en lillesøster som går på en skole i Rødding, og ringer hjem i tide og utide da hendes tidligere bedste veninde har lavet MEGA drama deroppe så min søster bliver truet og har kun 2 tilbage deroppe som gider tale med hende, alle de andre har vendt hende ryggen pga noget hun ikke har gjort og rygter smiley

Undskyld hvis det blev langt måtte bare lige ud med det hele... smiley ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender I det?!...
Kommentér på:
Kender I det?!...

Annonce