{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

DR-tegning, hjælp til Haiti {{forumTopicSubject}}

I morges da mig og min datter sad og så ramasjang, fortalte de i live-ramasjang at man kunne sende en tegning ind og for hver tegning de modtog ville de give 10 kr til hjælp i Haiti.

Jeg kan ikke finde en adresse jeg kan sende til på dr/ramasjang s hjemmeside. Nogen der kender den eller kan se bedre end mig?

Udover det vil jeg opfordre jer til at få jeres børn, niecer eller andet til at lave en tegning og sende ind. Det koster os 4,5 kroner og derved hjælper vi med 10 kr per tegning. Man kan jo sende flere tegninger i én kuvert.

På forhånd tak:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DR-tegning, hjælp til Haiti
  • #2   22. jan 2010 ja det var da en god ide og 10 kr. pr. tegning så kommer der nemt og hurtigt penge ind smiley jeg har også støttet det med 50 kr. ved godt det ikke er meget men lidt har også ret smiley

  • #3   22. jan 2010 skal da lige have min tegneglade datter igang her smiley

    tror måske man skal sende det til dr adresse mærket ramasjang


  • #4   22. jan 2010 Ja det er en rigtig rigtig god ide nemlig og jeg tænker at 4,50 har vi alle... åhr må lede lidt videre ellers må jeg se ramasjang i morgen igen... de sagde bare ingen adresse...

    Altså en lile donation er jo super,,, mange små bliver en stor på et tidspunkt:-) Jeg har heller ikke det stpre rådighedsbeløb til velgørendhed men har da nogle farver og tusser og en lille tegning kan man altid lave. he he


  • #7   22. jan 2010 Maria.... SÅDAN.. det var lige det jeg ledte efter og så må vi bare mærke kuverten, Hjælp til haiti:-)

    Nå men hvis i ser linket fra maria finder i adressen og så må i bare lige mærke kuverten med "Hjælp til Haiti".

    Håber mange af jeres små tegneglade børn vil være med til at give en hånd:-)


Kommentér på:
DR-tegning, hjælp til Haiti

Annonce