{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laver I?!..
  • #3   27. jan 2010 ØV ØV!! smiley ..
    Nææ, jeg ser "The goodwife" på TV2, venter på der kommer det der med hende Tina Lund! ..

Hvordan laver du din tekst så fremhævet?!

• #4   27. jan 2010 jeg vil snart gå i bad er bare så trær har været på job i 24 timer på 2 dage er er helt færdi

• #6   27. jan 2010 dina har du blokket mig på msn ? du er da ikke på smiley

jeg sidder bare her .. keder mig ..
    venter på manden har tænkt sig han gider kommer hjem igen ..

• #7   27. jan 2010 Maria - Uh hvor hyggeligt! smiley
    Ja, var lige inde og kigge dine billeder tidligere idag, din mave er godt nok stor allerede, hold da op.. Men den er bare SUPER flot! ..
    - Gik det godt ved JM?!

• #8   27. jan 2010 Tenna - Hahahaha, ja de ville sku blive et kønt par de 2 smiley Kunne lige forestille mig en date mellem de 2.. Sikke en omgang kaos..

• #10   27. jan 2010 Tania - Uh, kan godt forstå du har ondt af dig selv.. Gigt er noget FORFÆRDELIGT skidt.. Min farmor og faster lider begge af det..
    Min Farmor lider af ledgigt i hænder/fingre og fødder..
    Og min faster af slidgigt i ryggen.. Og kunne tude nogen gange over at se på hvordan de har det!! smiley Så det er OKAY at have ondt af sig selv!!

• #12   27. jan 2010 Ja jeg syntes også bare hun er for meget.. så bliver simpelthen nød til at se det sidste afsnit så jeg kan sidde og brokke mig.. gggg

• #15   27. jan 2010 Maria - Ja, det går bare super hurtigt.. Og lige pludselig har man en bebse i hånden!! smiley ..
    Hvornår skal I til MD scanning enlig?! .. Og vil I vide kønnet?! ..
    Nej, jeg var også super nervøs, hehe.. smiley .. Hvad hedder din JM?! ..

Jamen sønnike har det nogenlunde.. Han har siden Lørdag haft 40 i feber og mellemørerbetændelse, men idag har han heldigvis ikke haft feber så idag har han leget osv NØØØØJ det var dejligt at se ham være frisk igen.. Puha, mit hjerte er helt lettet.. Men nu gider han ikke spise noget smiley .. Men måske fordi han lige har været syg og han er stadig lidt forkølet, så ser lige tiden lidt an!! smiley

• #16   27. jan 2010 Tania - Nøjes du kun med piller eller?! ..
    Min farmor er på gigthospital hver 8 uge hvor hun sidder 6-7 timer med drop hvor hun får sådan noget medicin mod det!!

• #17   27. jan 2010 Jamen jeg sidder bare her selv smiley og ser det der med Tina Lund på tv2 smiley

• #19   27. jan 2010 Jeg ser også det med Tina Lund .. jeg kan nu egentlig godt lide ..

Hun var jo single dengang det blev optaget - det er jo optaget sidste år i sommers smiley

• #20   27. jan 2010 Maria - Hvorfor i Fredericia? Ja SELVFØLGELIG glæder du dig.. Hvad tror du selv det bliver? Jeg gætter på en lille dreng!! smiley
    - Okay, ved ikke lige hvem det er, min hed Hanne Lytzen!! smiley

• #21   27. jan 2010 Ja Louise hvorfor flytter du pludselig til Fredericia?!! ..

Maria - Jaaa, jeg synes hvertfald det var dejligt at man kunne gå efter bestemte ting når man kendte kønnet!! smiley ..
    - Og det er også meget mere praktisk, fordi jeg kender nogen, de ville ikk vide kønnet og de havde shoppet SÅ meget babytøj i neutrale farver, og hvad tror du de gjorte da deres datter blev født?! .. Gik helt amok med at shoppe lyserødt og fik ALDRIG brugt det neutrale tøj, udover body'rne!! .. smiley ..

• #22   27. jan 2010 Maria - Jaa, det er svært at lade vær!! smiley ..
    Hehe, har babysam udsalg?! .. Handler ikke derude, synes ikke om ham der ejer det! .. De prøvede at sælge mig en LORTE barnevogn til mega mange penge, så vi handler kun i Ønskebørn, de sælger fordi baby skal ha' det bedste og babysam sælger for at tjene penge!! .. Men det bare min mening.. smiley ...

Bare vent til du så har født, så er det endnu mere svært.. Hehe.. Jeg ELSKER at shoppe til Oliver, uh det er SÅÅÅ hyggeligt!! smiley

• #23   27. jan 2010 Ja, det er også fint nok! .. Hehe.. Husk og få kvitteringen, fordi ude i Babysam "glemmer" de tit at give en kvitteringen, så man kan ikke få sine ting byttet bagefter.. De er lidt åndsvage!! smiley ..

Jaaa, det er også hyggeligt, og det er helt sikkert en del af det med at "bygge rede" .. Bare vent til du kommer tættere på terminen der vil du sikkert også opleve at du måske får rengøringsflip HELETIDEN osv!! smiley

• #24   27. jan 2010 Ligger bare og slapper af .. Lille'pigen i maven er helt vildt frisk og sparker løs, såå kan ikke sove ..

Kommentér på:
Laver I?!..

Annonce