{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

bløder efter sex? {{forumTopicSubject}}

hejsa..

jeg vil lige slå fast at jeg ikke er gravid så det er ikke derfor jeg nu er begyndt at bløde,,

nå men i går havde jeg jo så sex med min kæreste, hvor efter jeg finder ud af at jeg begynder at bløde, i starten var det kun pletblødning, men i dag er det ret meget, og vi bruger beskyttelse, så tænker at det nok ikke er klamydia osv...

jeg har lige haft min mens, ? så jeg kan ikke helt forstå det...
er der nogen kloge mennesker herinde der kan fortælle hvordan man´lige skal forholde sig til det'`:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder efter sex?
  • #2   14. feb 2010 tak for svar..

    har lige været inde og læse om den sygdom smiley synes ikke jeg har symptomerne på det.. og har også kun prøvet det her 1 gang før.. men der pletblødte jeg kun smiley



  • #3   14. feb 2010 tager du p- piller ?

    jeg begyndte at pletbløde engang og det var fordi de ikke var stærke nok længere og så måtte jeg gå over til et andet mærke.


  • #4   14. feb 2010 dannis mor.. jeg stoppede på p-pillerne for et par uger siden og så fik jeg min mens som jo stoppede efter 6-7 dage, og så nu har jeg nærmest fået det igen pga sex ;s

  • #5   14. feb 2010 Jeg har oplevet det samme, hvor det bare var pletblødning til at starte med, men udviklede sig senere til at det én gang blødte rigtig meget. Ikke specielt sjovt. Jeg vil anbefale dig at kontakte en gynækolog/fagfolk, så årsagen til blødningen muligvis kan opdages - eller at man kan udlukke andre muligheder.

  • #6   14. feb 2010 så du tager slet ik noget nu?

    så skal din krop jo lige finde ud af sin egen cyklus igen og så kan du godt begynde at bløde i tide og utide og og mænge.. og det kan godt vare et par måneder..


  • #7   14. feb 2010 danni's mor

    nej tager intet nu ':)
    ku heller ikke tåle dem...


    jamen tak for svar smiley så tror jeg bare jeg lader det være


  • #8   14. feb 2010 jeg har oplevet det samme.
    Jeg fik en tid ved gyn og de fandt ud af jeg havde celleforandringer og det var derfor,, så jeg ville nok lige tage et smut til lægen og få en henvisning.


Kommentér på:
bløder efter sex?

Annonce