21. mar 2008 Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
LORTE job {{forumTopicSubject}}
Er simpelthen så gal lige nu så skal lige af med det hele...
Er i dag kommet tilbage på job efter 14 dages ferie. Da jeg tænder for computeren dukker der en besked op fra lederen at jeg sørme lige er blevet PÅLAGT at arbejde i en af mine friweekender.... Hvad fanden skal det nu betyde? Jeg kontakter fagforeningen og hører om de virkelig kan det og det kan de desværre.
Derudover er der lige kommet ny vagtplan hvor jeg har dobbelt så mange aftenvagter (som jeg HADER) end jeg plejer.
Da jeg blev ansat var det for at være social og sundhedsassistent i en lille gruppe hvor vi havde moderat hjerneskadede beboere. Nu er det pludselig blevet bestemt at vi skal have sværtskadede beboere og det kræver bare 4 x så meget arbejde.
Er simpethen så utilfreds med at være der, men jeg har jo ikke rigtig mulighed for at finde noget andet når jeg er gravid.
Jeg ved godt at jeg ikke behøver at oplyse et nyt sted om det før om 3 mdr. men det har jeg simpethen ikke samvittighed til at skjule...
Det blev noget af en smørre, men skulle lige af med det...
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Har forresten sendt en udstemme til dig...
mar 2008
Jeg har ikke mulighed for at finde noget andet. Manglen på arbejdskraft er stor, ja men ikke så stor...
mar 2008
Desværre er vores ledelse hverken til at hugge eller stikke i. De er alle sammen multi arogante.
Én ting er sikkert: Jeg kommer ikke tilbage efter barsel...
mar 2008
Jeg vil lige gå og overveje det hele lidt
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Jeg er selv startet på nyt arbejde for 3 mdr siden. Jeg vidste godt jeg var gravid da jeg søgte og var til samtale. Jeg valgte ikke at nævne det til samtalen. Fortalte det efter 1½ mdr da jeg havde "lugtet" stemningen og ved du hvad, min leder tog det rigtig pænt. Hun sagde, at det jo var den risiko man løb, når man ansatte unge mennesker.
Derudover skal du huske at du ikke er forpligtiget til at vise din vandrejournal til din arbejdsgiver/leder. Det eneste han/hun har brug for at vide er hvornår du har termin og om du går fra 8 eller 4 uger før.
LORTE job