{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

LORTE job {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen så gal lige nu så skal lige af med det hele...
Er i dag kommet tilbage på job efter 14 dages ferie. Da jeg tænder for computeren dukker der en besked op fra lederen at jeg sørme lige er blevet PÅLAGT at arbejde i en af mine friweekender.... Hvad fanden skal det nu betyde? Jeg kontakter fagforeningen og hører om de virkelig kan det og det kan de desværre.

Derudover er der lige kommet ny vagtplan hvor jeg har dobbelt så mange aftenvagter (som jeg HADER) end jeg plejer.

Da jeg blev ansat var det for at være social og sundhedsassistent i en lille gruppe hvor vi havde moderat hjerneskadede beboere. Nu er det pludselig blevet bestemt at vi skal have sværtskadede beboere og det kræver bare 4 x så meget arbejde.

Er simpethen så utilfreds med at være der, men jeg har jo ikke rigtig mulighed for at finde noget andet når jeg er gravid.
Jeg ved godt at jeg ikke behøver at oplyse et nyt sted om det før om 3 mdr. men det har jeg simpethen ikke samvittighed til at skjule...

Det blev noget af en smørre, men skulle lige af med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LORTE job
  • #1   2. jul 2008 jeg kender det godt, har selv lige fået arbejde på et plejehjem, og syntes det er et spændende arbejde, men syntes og det er hårdt at skal arbejde i 12 timer i træk med en der har alttimers! og alle mine kolegaer har vagter på 7-8 timer om dagen, mens jeg er på 10-12 timer, det er virkelig uretfærdigt...

• #2   2. jul 2008 Dichael: har du noget imod Babygalleri? også lad lige vær med at kritisere andre bare fordi du er en tumpe!

• #3   2. jul 2008 Dichael---> Hvilke muligheder har jeg lige for at få andet job når jeg er gravid.
    Har forresten sendt en udstemme til dig...

• #4   2. jul 2008 Dichael---> Hvis du læser hvad jeg skriver, så har jeg ikke hele tiden kendt udviklingen...
    Jeg har ikke mulighed for at finde noget andet. Manglen på arbejdskraft er stor, ja men ikke så stor...

• #6   2. jul 2008 Camilla & Jesper---> Jeg har overvejet at søge noget andet og så bare være ærlig. Jeg er 12 uger henne så der er jo lang tid til jeg går fra på barsel. Der sker jo heller ikke noget ved at søge andet. Hvis jeg ikke får noget må jeg jo bare bide i det sure æble og blive hvor jeg er.
    Desværre er vores ledelse hverken til at hugge eller stikke i. De er alle sammen multi arogante.
    Én ting er sikkert: Jeg kommer ikke tilbage efter barsel...

• #8   2. jul 2008 Camilla---> Har lige været inde og hvad jeg kan finde af jobs... Der er ikke rigtig noget interessant i nærheden. Jeg vil ikke ud og tage et job, bare for at finde et andet sted at være...
    Jeg vil lige gå og overveje det hele lidt

• #10   3. jul 2008 Her i Fredericia kommune, har vi mulighed for at skifte arbejdsplads, hvis vi er kørt fast. Så laver man øhm et orlov fra ens nuværende arbejde og arbejder på et andet center eller udekørende i en aftalt tid. Sådan er det vist også i Vejle. Det er da værd at spørge om, der hvor du arbejder. I må også have en tillidsdame, du kan snakke med, om de ting du oplever, så skal hun jo gå ind og banke i bordet.

Jeg er selv startet på nyt arbejde for 3 mdr siden. Jeg vidste godt jeg var gravid da jeg søgte og var til samtale. Jeg valgte ikke at nævne det til samtalen. Fortalte det efter 1½ mdr da jeg havde "lugtet" stemningen og ved du hvad, min leder tog det rigtig pænt. Hun sagde, at det jo var den risiko man løb, når man ansatte unge mennesker.

Derudover skal du huske at du ikke er forpligtiget til at vise din vandrejournal til din arbejdsgiver/leder. Det eneste han/hun har brug for at vide er hvornår du har termin og om du går fra 8 eller 4 uger før.

Kommentér på:
LORTE job

Annonce