{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Gravid og medecin? lidt langt. {{forumTopicSubject}}

ja som nogen af jer ved ligger sagen sådan at jeg lider af depresive tanker, stress og social angst/ forbi.

sommeren 2008 fik jeg noget antidepresiv medecin mod det og det hjalp ved alle 3 ting, og det var 1 pille dagligt på 0.5 mg. jeg skulle tage på det tidspunkt. jeg blev gravid og stoppede dem så da der stod i anvisningen at forsøgte man at blive gravid eller var gravid skulle man snakke med lægen om det, så som sagt stoppede jeg dem for jeg ville lige snakke med lægen om at jeg var blevet gravid, inden jeg nåede at snakke med lægen aboterede jeg desværre, og fik derfor ikke snakket med lægen, og kom heller ikke igang med det igen.

igår var jeg så ved lægen på sygehuset som mente jeg skal genoptage behandlingen, så jeg kan slappe ordenligt af her under og selvf. efter graviditeten da det sidst hjalp mig rigtig meget og jeg havde det rigtig godt i perioden jeg fik det. da det hele er begyndt at være meget svært for mig igen, så imorgen skal jeg så til min egen læge og snakke med hende om det at genoptage medecinen igen,

jeg vil så gerne høre om nogle af jer har fået eller for noget antidepresiv medecin under graviditeten? har jeres børn som i har ventet mærket noget af det efter at være kommet til?

jeg tænker bare sådan lidt at jeg ved jo det er noget man bliver afhængi af og skal trappes ud af når man skal stoppe det igen, men barnet man venter bliver vel også afhængi? og det bliver jo ikke trappet ud af det, det stopper jo bare brat når det er født eller hvordan?

undskyld det blev lidt langt men det bekymre mig lidt og kunne godt bruge noget fra nogen som selv har været det igennen eller er det igennem..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gravid og medecin? lidt langt.

Annonce