{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

fortæller i manden/fyren ALT.......... {{forumTopicSubject}}

om jeres fortid?
Om alt hvad i snakker med veninder om eller fortæller veninder i fortrolighed?
Om alt ang hvem i har talt eller smsét med????
Ja simpelhen ALT..
Min kæreste syntes simpelhen jeg bør fortælle ham alt, og at det er latterligt og dumt at tale med veninder om ting jeg er kede af eller et skænderi vi har haft. eller andre ting jeg har brug for at komme af med????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortæller i manden/fyren ALT..........
  • #1   19. feb 2010 ja vi fortæller hinanden stort set alt, ka ikk se hvorfor vi ska gå og holde noget hemmeligt for hinanden....

  • #2   19. feb 2010 mene bare ikke man SKAL fortælle hinanden alt. ikke fordi jeg vil holde noget hemmeligt men har også bare en kæreste der tit bliver sur/nedladene hvis jeg fortæller noget..

  • #4   19. feb 2010 nej det gør jeg ik, men han spørger heller ik - ihvertfald ik hvem jeg ringer/smser eller ringer til.
    hva jeg snakker med folk om i fortrolighed får han heller ik at vide og det vedrøre jo heller ik ham...


  • #5   19. feb 2010 Vi fortæller hinanden næsten alt. Altså hvis en af os har være nede hos en ven/venindespørger vi bare hinanden om vi har hygget os ellers ikke andet. Men vi har fortalt hinanden alt om vores fortid , mere fordi vi begge har nogen ting vi stadig bliver kede af engang imellem.

  • #6   19. feb 2010 vi fortæller også hinnanden om alt.. både fortid og hvad jeg snakker med veninderne om..
    jeg fortæller det self også kun hvis han spørger om hvem der ringer eller skriver.
    man kommer længst med ærlighed.
    men man skal self ikke tvinges til at fortælle alt. det skal gøres af egen fri vilje..


  • #7   19. feb 2010 er der noget jeg er ked af og prøver at tale med ham om det så ender det med et kæmpe skænderi, han kan ikke tale stille om tingene og flipper helt vildt ud, får mig altid til at blive ked og føle det er mig der er dum....


  • #10   19. feb 2010 han vil vide præcis hvad vi har talt om og havd jeg har sagt til mine veninder.
    han synyes ikke jeg må tale med dem hvis vi har hafte et skænderi og jeg har brug for at få luftet ud, det er latterligt i hans øjne..


  • #11   19. feb 2010 ØØØHHHHH nej. Jeg har da også et liv.. Tænk vis jeg skulle brokke mig i tide og utide over småting så blev han da idiot.. MEn spørger han må han gerne vide det.. Men nogle ting holder jeg bare for mig selv smiler..
    (ikke noget med andre mænd osv) men tøse ting og tøse brok smiler..

    Så du er bestemt ikke den eneste.. vi har da et liv.. Men vis han spørger hvem jeg smsér med svare jeg da...


  • #12   19. feb 2010 V<ed snart ikke.. føler vi er vokset lidt fra hinanden og ikke gør andet end at skændes..

  • #13   19. feb 2010 svare også hvis han spørg men han spørg HELE TIDEN.
    og han vil også vide præcis hvad vi skriver om ved hver sms..


  • #14   19. feb 2010 Jeg fortæller min mand ALT, der er ikke noget jeg holder hemmeligt.
    Det er selvfølgelig ikke sådan at jeg sidder og skriver referat af min dag, men hvis han spørger eller vi snakker om det så får han alt afvide. Selv hvem jeg har sms'et med og om hvad.

    Jeg har ingen grund til at skjule det overfor ham.


  • #15   19. feb 2010 Maiken - Jeg kan godt forstå din mand lidt, jeg snakker heller ikke med mine venner om vores skænderier eller vores privat liv. Og ville også have det dårligt hvis min mand gik ud og snakkede med andre om det, jeg har det fint nok med at sådan noget bliver holdt for os selv.

  • #16   19. feb 2010 mia f: Enig. sys heller ikk det kommer andre ved.

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #17   19. feb 2010 Vi fortæller også hinanden alt. Dog er der nogle emner, hvor jeg få mere ud af at snakke med veninder, men fortæller ham altid om det inden. Det samme gør han, så jeg hører ofte om biler, teknik osv. Jeg lytter og stiller spørgsmål, fordi jeg elsker ham og gerne vil støtte hans interesser. Det samme vil han med mine, men ingen tvivl om at han får mere ud af at snakke med vennerne om det smiley - men som udgangspunkt fortæller vi hinanden alt. Jeg er selv nysgerrig med f.eks. sms´er, ikke fordi jeg ikke stoler på ham, men er bare nysgerrig anlagt smiley

  • #18   19. feb 2010 vi fortæller hinanden alt hvis vi selv sys det er relevant for den anden at vide, men hvis det ikke er noget der har en betydning i vores hjem fortæller vi det ikke med mindre vi selv har lyst til at snakke om det smiley sys ikke man skal føle sig presset til at dele tingene, man deler de vigtige emner som kan have betydning og alt andet kun hvis man selv føler for det.

  • #19   19. feb 2010 han taler selvom ting med andre, har tid hørt fra andre han har snakket om vores forhold, og brokket sig over mig..
    Han køre uden at sige det først, taler med sin ex tit, taler i tlf med 100 mennesker om dagen men får aldrig af vide med hvem eller om hvad hvis jeg spørg.
    foeksempel forleden dag så måtte jeg ikke køre ud efter aftensmaden for at fylde benzin på bilen "skulle bare vente til tøserne sov" men 5 min efter er han selv kørt uden at sige noget og er væk en time..
    Han må gøre som han vil og leve sit liv mener han, men jeg må ikke engang tale med veninderne mere...
    :´(


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #20   19. feb 2010 Men igen det er jo måden det bliver gjort på osv. Hvis han konstant nærmest udspørger dig om sms´er eller ting du har sagt, gjort så er det jo nærmest kontrol frem for interesse. Ved ikke hvordan det er?
    Mvh. til skænderier så taler jeg kun med min kæreste om det bagefter, da det hjælper mest. Men har så også en kæreste, der godt kan tale fornuftigt og om følelser osv. Det lyder dog ikke som om din kæreste formår (udfra det du skriver) at kommunikere ordenligt uden at blive ophiset. Så forstår jeg godt du ikke vil fortælle ham alt, hvis det skal ende med kæmpe diskusion. Han skyder sig selv i foden ved at være hissig, da du måske ville fortælle ham mere, hvis han bare var stille og rolig.


  • #21   19. feb 2010 Altså det som vi snakker med venner og veinder om siger jeg ikke til ham, og han heller ikke til mig, nogen gange er det rart bare at snakke med en veninde om nogle ting, men holder ikke noget hemmeligt for ham, det lidt svært at forklare... Mobil det hver sin ting stoler på og han på mig så det ligemeget, hvis man spørger får man svar..

    Jeg syntes det fint at snakke om nogen ting med andre og man ved man kan stole på, der er også mange ting jeg snakker med min mor om.. Men vil stadigvæk ikke sige at jeg holder noget hemmeligt han behøver jo ikke vide alt, og det gør jeg heller ikke, syntes at man skal havde lov til at have ting sammen med andre venner som jeg ikke behøver at vide.. Så længe det ikke er noget vildt..


  • #25   19. feb 2010 ej han lyder da træls :s jeg havde da sagt stop for længst.
    jeg fortæller ik min kæreste noget som jeg har fået at vide i fortrolighed, det er da dybt respektløst. men hvis det jeg hr fået at vide i fortrolighed kommer ud, altså lad os sige nogle ville vente med at offentligøre en graviditet så ville jeg da holde kaje og når så den blir offentliggjort fortæller jeg ham da også at jeg vidste det, for vil ik lyve og sige at det vidste jeg ik, men så er det også ude. og er det noget der aldrig kommer ud holder jeg stadig kaje, så længe det ik er noget der har med ham at gøre.


  • #28   19. feb 2010 Min kæreste ved næsten alt om min fortid..
    Der er nogle få ting som jeg gerne ville fortælle ham om nogle ting men der har han selv sagt stop og sagt at han ikek vil vide mere.
    Men hvad jeg snakker fortroligt med mine veninder om ved han ikke.. idet det netop er fortroligt..
    Men hvad jeg snakker i almenhed med veninder om får han af vide hvis det er sjovt/spændende/mærkeligt eller ligende


  • #29   19. feb 2010 Maiken - Han lyder MEGET som min eks, jeg var sammen med ham i 2½år, og han var totalt dominerende. Han kørte også bare uden at sige det, og gjorde som det passede ham. Dog forventede han at jeg gjorde ALT det huslige og meget mere til.

    Jeg vil meget gerne skrive med dig hvis du har brug for det, for tro mig der er meget jeg kan se nu hvor jeg er sluppet væk fra ham og har fået mig en kæreste som respekterer mig og behandler mig godt.


  • #30   20. feb 2010 tak alle sammen i er sku nogle skønne tøser.. får sku helt tåre i øjene for ved godt jeg noki finder mig i lidt far meget fra hans side..
    Han får mig bare til at føle det er mig der er galt på den...
    Han fortæller alt om hans ekser og hvordan har k*****t dem og så videre.. og syntes det er noget man ikke behøver at fortælle hinanden...


  • #33   21. feb 2010 Maiken - Præcis den følelse havde jeg også, følte hele tiden at det var min skyld når han blev sur og var uretfærdig overfor mig.

  • #34   21. feb 2010 Ja, jeg fortæller min kæreste alt, men jeg gør det af lyst, ikke af tvang...

Kommentér på:
fortæller i manden/fyren ALT..........

Annonce