{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

hvad gør jeg?? Min veninde er væk! {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for at læsse af, og eventuelt få nogle råd...
igår skulle jeg have været sammen med min veninde, jeg havde givet hende en tur til frisøren i fødselsdagsgave, der havde vi en tid 16.30... Jeg skriver med hende på face 14.30, og vi skal mødes ved hendes lejlighed kl 16. Jeg har aldrig set hendes lejlighed, hun er lige flyttet sammen med kæresten. Jeg holder så udenfor lejlighedskomplekset og skriver til hende at jeg er kommet, om hun kommer ud og henter mig... (Hun har ingen taletid på sin mobil). Jeg venter lidt... der kommer ingen. Så ringer jeg, hun tager den ikke... 7 opringninger, 3 smser og 25 minutter senere skriver jeg til hende ta det her gider jeg ikke vente på, og jeg kører hjem... Jeg bor alligevel 3 kvarters kørsel derfra, og er godt sur, for jeg tror på det tidspunkt at hun bare er faldet i søvn eller noget.
Jeg har intet hørt fra hende siden! Hun tager ikke telefonen, har fået en fælles veninde til at ringe til hende også... Hun svarer ikke på sms. jeg har skrevet en besked til hende på face, og har lige skrevet til hendes kæreste (som jeg ikke kender) og hendes søster på face, at jeg altså er ved at blive bekymret nu... Hvad gør jeg?? Det mest mærkelige er, at hun blev medlem af to nye grupper på facebook igår kl. 18... Men jeg er begyndt at være bange for at det er en fejl, og at hun er kommmet alvorligt til skade, eller blevet kidnappet eller et eller andet...
Det skal siges at hun aldrig har været særlig ansvarlig mht at mødes til tiden og overholde aftaler, men det her har jeg adlrig oplevet før smiley Hvad gør jeg, er efterhånden meget nervøs!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør jeg?? Min veninde er væk!
  • #1   20. feb 2010 Fed veninde du har må jeg sige.. Atlså vis der ikke er sket noget så hun bare brænder dig af.. I skulle immervæk ud og have hendes gave ved frisøren..
    Hun kunne da skrive en sms og så var den ikke længere.. Altså at hun ikke gad eller noget.. MEn at hun ikke svare i 24timer er da bare ikke i orden..

    Syntes vis de ikke giver svar så skal du lade det ligge.. Hun bor jo heldigvis sammen med hendes kæreste så de burde have styr på hinanden.. Men jeg var blevet godt muggen vis jeg ikke hørte noget...


  • #2   20. feb 2010 Catja: det gir jo ingen mening at hun ikke gider mig, når jeg skrev med hende halvanden time før vi sku ses!!! Synes sgu det er noget mærkeligt noget at skrive....

    Anette: Så du ville ikke blive bekymret? Måske jeg bare sku lade det ligge så...


  • #3   20. feb 2010 Har du hørt fra hendes kæreste så?

  • #4   20. feb 2010 lad som om hun ikke er der

  • #5   20. feb 2010 Nej, har ikke hørtt noget fra nogen!!! Hun har aldrig gjort sådan noget her før, hun plejer altid at skrive hvis hun blir forsinket, eller låne en besked fra en eller anden, hun har aldrig brændt mig af sådan her! Er så bange for der er sket hende noget!

  • #6   20. feb 2010 Synes nu også det lyder noget mærkeligt.... Kan hendes søster heller ikke få fat på hende ?

  • #8   20. feb 2010 Lykke: Jeg har ikke søsterens nummer, har kun skrevet til hende på facebook... Men intet svar...

    Tania: Nej, kender ingen, men har fundet hendes mors nummer på krak, så hende vil jeg ringe til her kl 20 hvis jeg ikke har hørt noget...

    Linda: Tak!! Det var dejligt med en lidt forstående person... Jeg tænker nemlig lige præcis det samme som dig, hendes kæreste har siddet inde i 20 måneder for vold, han kom ud her i december, og er aktivt medlem af white pride, og det kan jeg jo ikke lade være med at sidde og tænke på, hvad nu hvis.. smiley
    Men hun bare snakket så pænt om ham... Ved snart ikke hvad jeg skal gøre!!! smiley


  • #10   20. feb 2010 jeg kan da bestemt godt forstå du er nervøs. det ville jeg da oz være.. og ville ihvertfald ringe til hendes familie men det har du jo så oz sagt du ville.. kan du ik gå op til hendes lejlighed og banke på eller noget? hendes navn må da stå på døren eller noget.. og hvis hun så bare har brændt dig af ville jeg bestemt ik snakke med hende mere..

  • #11   20. feb 2010 Det var på facebook vi skrev 1½ time inden vi sku ses, hun har jo ingen taletid...
    Jeg bor 45 minutters kørsel fra hende og ved ikke engang hvilken opgang eller nummer hun bor i, bare vejens navn, vi sku bare mødes udenfor... Åhhh gid hun da snart vil give lyd fra sig!!! Og tænk hvis det er det forkerte nummer til moren, eller at hun heller ikke tager telefonen! Tænk hvis hun er kommet på hospitalet eller ligger i koma eller noget!!!


  • #12   20. feb 2010 Charistina selvfølgelig vil jeg da blive bekymret.. Men hendes kæreste må jo også opdage vis hun er væk.. Det er bestemt ikke pænt af hende vis hun har brændt dig af.. Har du prøvet at ringe men hemmelligt nummer til hende. #31# og så nummeret...

    Jeg håber da bestemt ikke der er sket hende noget... Men jeg havde nok lade hende få til i morgen vis det er.. Men underligt.. håber da bestemt hun gav udtryk på facebook at hun glædet sig til at se dig.. Mystisk må jeg sige..
    Håber på det bedste for dig så du kan få lidt ro..


  • #13   20. feb 2010 Linda: Hvis jeg vidste hvor præcis hun boede havde jeg måske gjort det, men det gør jeg ikke... Og så i det her lortevejr... Jeg ringer til moren når jeg har spist... Så håber jeg hun er okay!

    Anette: Ja, det tænker jeg jo også, det med kæresten... Min veninde har ringet til hende, også med hemmeligt nummer, og jeg har lige ringet til hende igen lige nu her, og hun tager den stadig ikke. Hun skrev at hun glædede sig og at jeg skulle køre pænt osv... Vi skrev sammen at vi sku se uffe holm og at hun glædede sig til at blive klippet!
    Kæft hvor er det her mærkeligt!!!


  • #14   20. feb 2010 Hvis jeg var dig ville jeg ringe til moderen, og høre hende om hun har hørt fra hende - jeg ville ikke vente til kl 20.00 men gøre det nu - så moderen evt. kan kigge i lejligheden om hun er der, HVIS der nu er sket noget.

  • #15   20. feb 2010 fy for pokker ... kan virkelig godt forstå dig.. er selv en der blir så panisk nervøs hvis der sker så noget lignene. jeg ville ringe til hendes mor nu og høre om hun ved noget og hvis ikk ville jeg køre ud til hende og evt spørge i nogle opgange og lejligheder om de ved hvor hun bor og om de har oplevet noget mystisk om hende hvis de ved hvem hun er..
    håber du høre fra hende, eller finder ud af hva der er galt eller om der er sket noget, giv en update når du har fundet ud af hva der er sket..


  • #16   20. feb 2010 det kan jo være hun taler så pænt om kæresten fordi hun måske er bange for ham hvis han nnu ikke er så sød mod hende nu hvor han har været inde for vold.. uhhh

  • #17   20. feb 2010 ja jeg kender en der sidder i et forhold med en hun er bange for og tør ikk gå fra ham..

  • #18   20. feb 2010 smiley

  • #19   20. feb 2010 Ej hvor forfærdeligt for dig uanset hvad der er sket med veninden :S

  • #20   20. feb 2010 puha ikke fedt smiley

  • #21   20. feb 2010 Altså når hun tidligere har brændt folk så ville jeg nok snarere være sur end nervøs fordi meget godt kunne tyde på at hun har lavet det nummer igen. Især når hun så senere blive medlem af to grupper på FB. Ja, kæresten kan sagtens gøre det for hende, men er man medlem af WP, så har man nok ikke mange kopper i skabet og ville formentlig ikke sidde og gøre sådan lige efter man har banket kæresten sønder og sammen, hvilket jeg kan høre at du nærmest tror at han har siden du ikke har hørt fra hende. Men husk at du også selv skriver at hun ingen taletid har på tlf, så det er nok en af grundene til at du ikke hører fra hende plus at hun forhåbentlig skammer sig over at have brændt dig af.
    Jo, jeg ville være bekymret for nogle af mine veninder hvis jeg oplevede det du har oplevet, men jeg ville ikke være det omkring nogle af de andre jeg har. Hvis det var en af dem jeg ville blive bekymret for var jeg ikke kørt derfra, men havde gået hen til de forskellige opgange og prøvet at finde ud af hvor hun bor.


  • #22   20. feb 2010 Puha... Håber virkelig at hun er okay..
    Har du hørt fra endten moren eller veninden??

    Stort knuss her fra.


  • #23   20. feb 2010 Ja Linda, men hun skriver også at veninden ikke har noget taletid og hvis veninden har bare en lille smule takt så skammer hun sig over at have brudt aftalen og så kan det være svært at skulle kontakte en. Desuden var det fredag igår og det kan jo betyde byture osv.
    Desuden kan ens kæreste godt have siddet inde for vold uden at det automatisk betyder at han tæver kæresten.


  • #24   20. feb 2010 lyder meget mærkeligt

  • #25   20. feb 2010 har du snakket med hendes mor?

  • #26   20. feb 2010 tak for alle jeres kommenatarer... I havde ret, alle jer der skrev at hun bare havde brændt mig af! smiley
    Jeg ringede til hendes mor, og hun vidste ingenting, hun ville lige få fat i min venindes søster, der bor tæt på hende... Så efter 5 minutter ringede min veninde fra et nummer jeg ikke kende... Hun siger bare hej og spørge om jeg er okay.... Så begynder jeg bare at ryste og sagde nej jeg er ej, og det her kan jeg ikke overskue nu, og så smækkede jeg på... Skrev derefter til vores fælles veninde som så ringede hende op, og hun fortæller så at hun havde glemt vores aftale!??!?!?! Jeg havde snakket med hende halvanden time før!!!
    Og så var hun blevet bange for at jeg blev sur, og havde derfor ikke svaret på mine beskeder eller opkald!! Og så var hun faldet i søvn, og havde været i byen i går aftes!
    Jeg stortuder bare, har været SÅ nervøs, jeg sidder bare og ryster! Er en meget genert person, og jeg havde det så dårligt med at ringe til hendes mor, jeg rystede over det hele jegs ku virkelig opverskride min grænse!!
    Er simpelthen så rasende, hvordan kan hun behandle mig sådan, jeg har i så mange år været hendes bedste veninde, støttet hende i alt hendes lort, hendes hashmisbrug, (som hun er ude af) og selvom vi ikke snakker så tit mere skal hun satme ikke behandle mig sådan!!! Jeg stopper kontakten med hende nu, det her gider jeg bare ikke finde mig i! Så tusind tak for jeres hjælp, det endte jo "godt" (uden nogen døde smiley ), men et venskab er ihvertfald slut!


  • #27   20. feb 2010 sikke en nar. det var fandme ikk pænt gjort. har ondt af dig. hu n er ikk værd at samle på

  • #28   20. feb 2010 Ked af at det var præcis som jeg skrev. Har selv haft oplevet den slags nogle gange og er derfor blevet lidt hårdfør i den retning. Jeg håber ikke at du har tænkt dig at spilde mere tid på hende for efter min mening er en pige der kan opføre sig sådan ikke værd at bruge tid eller penge på. Der er mange andre mennesker ude i verdenen som er langt mere fornuftige og som også forstår at værdsætte venskaber, så smid hendes nummer væk. smiley
    Sender et kram.


  • #29   20. feb 2010 Undskyld med sådan en snot tøs.. det er bare ikke ok.. ØØØØhhh ja om hun havde glemt det.. Vel havde hun ej..

  • #30   20. feb 2010 hehe godt det endte "godt" smiley puh sikke noget - jeg kan godt forstå at du var nervøs .

  • #31   20. feb 2010 f**k en dårlig "veninde".. kan godt forstå din reaktion.

  • #32   20. feb 2010 Hun er ikke dine bekymringer eller tåre værd ! En ægte veninde ville aldrig røvrende en på den måde....

  • #33   20. feb 2010 Nej vil da godt nok også sige at hun ikke er værd at samle på, hun virker meget egoistisk og tænker kun på sig selv! Find du dig en anden veninde, der er det værd...

  • #34   20. feb 2010 Tusind tak. Jeg har lige skrevet til hende at jeg ikke kan klare mere, og at jeg ikek kontakter hende mere, det er slut nu. Kan se at hun nu, efter 24 timer har svaret på mine facebook - og vægbeskeder jeg har skrevet til hende, at hun virkelig er ked af det, og at hun virkelig er sur og skuffet over sig selv, men jeg kan bare ikke mere nu.
    Lille M: Ja, du havde fuldstændig ret, lidt vildt faktisk. '
    Men mange tak allesammen.


  • #35   20. feb 2010 ØØhhh jeg ville bestemt også være ked af det og flov vis jeg var ehende.. Sikke en opførsel.. Tænk at hun ikke engang bare kan sende en sms.. Og nåååååå ja du glemte det din tlf har ringet og ringet mens du holdte dernede takker..

  • #36   20. feb 2010 Anette: Ja, det er virkelig en lad undskyldning! Tak for lort har man bare lyst til at sige.
    Tak Pernille, det var sødt smiley


Kommentér på:
hvad gør jeg?? Min veninde er væk!

Annonce