{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

dårlig samvittighed - stakkels hund {{forumTopicSubject}}

jaaaaaa jeg har simpelthen så dårlig samvittighed, her for små 30 min siden, boksede jeg lidt med manden, og da jeg så vender mig, dasker han mig i røven, jeg rotere for at sparke ham i røven, men men men HER går det galt, sienna er nemlig kommet til for at være med, og mit spark rammer hende lige direkte i underkæben, så tænderne klasker sammen med et ordenligt drøn, og hun bider sig i tungen.. og gud hvor det blødte...

åhhh jeg har det stadig skidt, selv om vi har hygget med guffere, og vindgummer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig samvittighed - stakkels hund
  • #1   21. feb 2010 tjek hendes tænder godt og grundigt, om nogle skulle være løse eller skubbet.
    men bare hun bliver hygget lidt om så går det nok, det var jo ikke med vilje smiley

• #2   21. feb 2010 nåeh kender det kun alt for godt, man får det så skidt..
    håber hun har det bedre efter du har puttet om hende<3

• #3   21. feb 2010 det er skam gjort de er trykket og rykket i. og ingen af dem er løse, og så er der givet en leverstegs mad med en smertestillende i... nej det var det ikke men er du gal jeg er ked af det, dumme hund, gå ikke i vejen da.... for det var ikke et lille spark, nu ligger hun inde ved sin far, som siger nåååå er hun ond hende mor... jaaa hun er onnnnnd *GG* og jeg har lige bedt ham stoppe for jeg har det jo ikke godt med det

• #4   21. feb 2010 kom engang til at kaste en pind efter min Ginga, fordi hun var fuldstændig ligeglad med hvad jeg foretog mig,, og det var så menningen jeg vil fange hendes opmærksomhed så jeg kunne lege med hende, men istedet for at ramme træet hun stod ved ramte den hende så hun gav en lille lyd fra sig (Ginga er amerikansk bulldog og der skal normalt meget til før de siger noget) der fik jeg det lidt dårligt, men heldigvis kom hun hen til mig og blev trøstet<3,,, stygge stygge pind!!!

• #6   21. feb 2010 Årh bette vuffer da,,,, men sådan kan man jo være så uheldig. Bare i har hygget så hun har glemt det hele så går det jo nok smiley Vores hund er heller ikke så heldig, han ligger altid lige ved siden af spisebordet og sover og hygger og når Lui sidder i sin stol og leger og kommer til at skovle alt sit legetøj ned fra bordet får vores hund det hele lige i hovedet. Men han bliver ved med at ville ligge det samme sted.

Kommentér på:
dårlig samvittighed - stakkels hund

Annonce