{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man?
  • #1   22. feb 2010 Ida sov også på en madras eller i en seng ;:)

  • #2   22. feb 2010 Okay er det en madras som i selv har købt eller en dagplejen har fået tildelt af kommunen? Min dagplejemor har også en tvillingebarnevogn som han godt kunne ligge i, men det mente hun var for besværligt, så hun bedte om igen at have vores banevogn op til hende, men synes det er synd at han nærmest skal ligge krølet sammen. Hvor gamle var jeres børn inden de ikke sov i barnevogen længere?

  • #4   22. feb 2010 victor sover også på madras hos dagplejen (en hun har) han er 2 og alt for lang til vognen selvom den har langt liggemål.

  • #5   22. feb 2010 Okay jamen det er fordi min dagplejemor var lige startet da han skulle begynde i dagpleje så hun har ikke før passet børn. Jeg sagde til hende at så måtte jeg snakke med kommunen om de giver sådan noget, det sagde hun at det skulle jeg ikke regne med. men med den pris vi gir for at få ham passet kan det vel ikke være rigtigt at vi også selv skal betale for en madras.

  • #7   23. feb 2010 Skal man selv sørge for barnevognen i en dagpleje? Det har jeg aldrig hørt om før. Er ret sikker på at min søster ikke gør det. Og kan barnet ikke sove i en barnevogn må dagplejeren jo arrangere anden sikker sovemåde.

  • #8   23. feb 2010 Kan I ikke ringe til kommunen og spørge hvordan I skal forholde jer?

  • #10   23. feb 2010 Egentlig utrolig at der ikke er faste regler omkring det her, så man som forælder ved hvad man har at forholde sig til.

Kommentér på:
Hvad gør man?

Annonce