19. mar 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
er stolt af mig selv! -opkald {{forumTopicSubject}}
Puha sidder her og halvryster!
Jeg er meget genert, og hader at ringe til andre, ja selv til lægen eller frisør ogh bestille tid, fordi jeg er bange for at forstyrrer, og at folk blir sure (ja meget dumt, jeg ved det )
Men nu er jeg færdiguddannet pædagog til sommer og skal faktisk til at se mig om efter et job.
Derfor har jeg lige ringet til et bosted for handicappede og spugrte om de havde brug for en tilkaldevikar et par måneder nu her, så jeg kan få lidt erfaring!! Jeg er så stolt af mig selv!!! Jeg har adlrig gjort sådan noget før!
Hende jeg sku snakke med kom dog først imorgen, men alligevel!!!
det er bare mærkeligt at jeg er så stolt af en lille dumt opkald, men synes det er stort!!
Andre der er lige så generte som mig?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
Så TILLYKKE med din sejr!!!
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Jeg oprettede faktisk det her indlæg for nylig omkring det samme.
http://babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=27725
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Puhaa kan slet ikke have det, ikke engang ringe til pizzamanden, eller lægen måske går der en dag eller to før jeg "tør"....
Ligesom hemmeligt nr tager jeg heller ikke eller nummere jeg ikke kender...
Så irriterende man har det sådan..
Så super godt klaret, ens dag er bare så fed når man tager sig sammen til sådan noget:o)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Lille M: Ja, lige præcis, man er bange for at få et nej! Men det er jo total dumt, for et nej er jo ikke ensbetydende med at man er en dum person,.. Men sådan føles det bare
Jeannie: Hihi, læste godt det indlæg, men jeg har bare ikke angst for telefonopokald, men også for at møde op fx ved lægen... Så vil jeg faktisk hellere ringe, for så kan de ikke se hvem man er
Men jeg ville faktisk også helst bare ha sendt en ansøgning, men man blir bare nødt til at være opsøgende, og har bare prøvet så mange gange at skrive ansøgninger som så aldrig blir besvaret, og det er faktisk værre end at få et nej synes jeg. Så føler man sig først afvist!
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Åh jeg er bare så stolt af mig selv!!
jun 2008
Det er værst at ringe op for så er det mig der skal føre samtalen og forklare dem hvad det er jeg vil. Er også bange for at de ikke forstår mig, så jeg kan fornemme at de sidder og tænker "øhh.. hvad?"
og når jeg tager telefonen og ofte ikke når at hører hvor de siger de er fra, frygter jeg at jeg ikke kan høre halvdelen af hvad de siger så jeg sidder pinligt til sidst og ikke kan svare mig på det de spørger om fordi jeg ikke helt ved hvor de er fra eller hvem de er. Eller hvis det er nogen der ringer op og jeg intet aner om det de vil spørge mig om -noget som jeg skal vide. hvis det er højere autoriteter f.eks
jun 2008
er stolt af mig selv! -opkald