{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

er stolt af mig selv! -opkald {{forumTopicSubject}}

Puha sidder her og halvryster!
Jeg er meget genert, og hader at ringe til andre, ja selv til lægen eller frisør ogh bestille tid, fordi jeg er bange for at forstyrrer, og at folk blir sure (ja meget dumt, jeg ved det smiley )
Men nu er jeg færdiguddannet pædagog til sommer og skal faktisk til at se mig om efter et job.
Derfor har jeg lige ringet til et bosted for handicappede og spugrte om de havde brug for en tilkaldevikar et par måneder nu her, så jeg kan få lidt erfaring!! Jeg er så stolt af mig selv!!! Jeg har adlrig gjort sådan noget før! smiley
Hende jeg sku snakke med kom dog først imorgen, men alligevel!!! smiley
det er bare mærkeligt at jeg er så stolt af en lille dumt opkald, men synes det er stort!!
Andre der er lige så generte som mig? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er stolt af mig selv! -opkald
  • #3   23. feb 2010 Jeg kender det godt! Jeg tør heller aldrig at ringe til nogen.. Jeg er blevet lidt bedre til det, men hvis jeg skal ringe til nogen jeg aldrig har snakket med før, så skal der være helt stille i rummet, og jeg går gerne udenfor hvis det er det der skal til for at få fred og ro til at ringe... smiley

    Så TILLYKKE med din sejr!!! smiley


  • #5   23. feb 2010 før i tiden ku jeg heller ikk ringe uden at de sku ta flere timer for mig at ta mig sammen t det, men siden jeg er blevet mor rører dig mig ikk mere

  • #6   23. feb 2010 Uh ja det kender jeg alt for godt. Det er simpelthen så frygtindgydende. Kan slet ikke have at der er nogen i rummet, hvis jeg skal ringe til nogen og spørge om noget for synes det er så ydmygende at få et nej.

  • #9   23. feb 2010 Jeg har det præcis på samme måde. Og jeg har 3 km til min læge, men skal jeg bestille tid går jeg hellere derned i stedet.

    Jeg oprettede faktisk det her indlæg for nylig omkring det samme.

    http://babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=27725


  • #10   23. feb 2010 Ej undskyld, men det er næsten skøøøønt at der også er andre der har det sådan :o)

    Puhaa kan slet ikke have det, ikke engang ringe til pizzamanden, eller lægen måske går der en dag eller to før jeg "tør"....
    Ligesom hemmeligt nr tager jeg heller ikke eller nummere jeg ikke kender...
    Så irriterende man har det sådan..

    Så super godt klaret, ens dag er bare så fed når man tager sig sammen til sådan noget:o)


  • #11   23. feb 2010 Ej hvor vildt, hvor er der mange der har det sådan, herligt at man ikke er hetl alene!! smiley

    Lille M: Ja, lige præcis, man er bange for at få et nej! Men det er jo total dumt, for et nej er jo ikke ensbetydende med at man er en dum person,.. Men sådan føles det bare

    Jeannie: Hihi, læste godt det indlæg, men jeg har bare ikke angst for telefonopokald, men også for at møde op fx ved lægen... Så vil jeg faktisk hellere ringe, for så kan de ikke se hvem man er smiley

    Men jeg ville faktisk også helst bare ha sendt en ansøgning, men man blir bare nødt til at være opsøgende, og har bare prøvet så mange gange at skrive ansøgninger som så aldrig blir besvaret, og det er faktisk værre end at få et nej synes jeg. Så føler man sig først afvist!


  • #12   24. feb 2010 Fuck mand nu jar jeg ringet til dem igen!!! Og hun var bare SÅ sød hende jeg snakkede med!!! Hun sagde at de mangler vikarer i en af deres afdelinger, og hun lød meget interesseret da jeg sagde at jeg er uddannet til sommer, for hun sagde de mangler uddannede pædagoger, så det var jo med at få fingre i mig!!
    Åh jeg er bare så stolt af mig selv!!


  • #13   25. feb 2010 Det er heller ikke samtalerne jeg er bange for. Det er det med at ringe op til nogen fremmede og sige hvad jeg vil sige, hvor jeg frygter at de bliver sure eller jeg bliver til grin eller jeg går i sort når de spørger hvad jeg ville så jeg slet ikke ved hvad jeg skal sige. Eller at jeg ikke kan finde ud af at få det igennem som jeg gerne vil have igennem.

    Det er værst at ringe op for så er det mig der skal føre samtalen og forklare dem hvad det er jeg vil. Er også bange for at de ikke forstår mig, så jeg kan fornemme at de sidder og tænker "øhh.. hvad?"

    og når jeg tager telefonen og ofte ikke når at hører hvor de siger de er fra, frygter jeg at jeg ikke kan høre halvdelen af hvad de siger så jeg sidder pinligt til sidst og ikke kan svare mig på det de spørger om fordi jeg ikke helt ved hvor de er fra eller hvem de er. Eller hvis det er nogen der ringer op og jeg intet aner om det de vil spørge mig om -noget som jeg skal vide. hvis det er højere autoriteter f.eks


  • #14   25. feb 2010 jeg havde det heller ikke godt med at ringe ind til fødegangen da jeg var gravid og ikke havde mærket liv i 3 dage fordi jeg frygtede at de blev sure hvis det var urelevant det jeg spurgte dem om. Så de ville blive sure over at jeg ringede for sådan en bagatel fordi de havde travlt osv.

Kommentér på:
er stolt af mig selv! -opkald

Annonce