{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

ikke skide smart julie {{forumTopicSubject}}

vi har nogle litauske venner 2 par som i en peiode boede i en lejlighed vi har på gården, så her den anden dag da den ene kvinde legede med rebekka spurgte jeg hvor gammel hun var, hun var så 29, og så sagde jeg uden at tænke, så er det vist også ved at være din tur til at skulle have børn, hun blev underlig stille og sagde bare at hun ikke kunne få børn.
et par dage efter snakker jeg med hendes bror som fortæller de har født to dødfødte børn og de ikke turde mere, i litaun er der slet ikke samme hjælp, støtte og undersøgelser som her i dk. har det sådan rimeligt dårligt efter det hele, føler mig dum og respektløs, aner ikke hvad jeg skal sige til hende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke skide smart julie
  • #1   8. jul 2008 hvor i alverden skulle du vide fra at hun havde født 2 død fødte børn?? ja, man får virkeligt dårlig samvittighed, men du kunne jo ikke vide det..
    jeg kunne ha sagt det samme...


  • #2   8. jul 2008 <i> Det er rigtig ØV sårn noget ..
    men du kunne jo desværre ikke vide det ..
    Tro heller ikke hun bager nage til dig ..
    Men det er rigtig træls ..
    Man biver sq så flov ..


  • #3   8. jul 2008 Det kunne du ikke vide og du skal ikke have dårlig samvittighed.
    Jeg mistede jo min datter den 6 maj da jeg var 28 uger henne.
    Jeg har også oplevet flere gange nu at folk som jeg ikke kender har spurgt om vi har børn eller om vi ikke skal have nogle.
    Det gør selvfølig lidt ondt når folk spørger, men jeg bærer bestemt ikke nag.
    Jeg plejer altid at svarer folk pænt at jeg har en datter men at hun ikke fik lov at leve.
    Jeg kan godt se at folk ikke rigtig ved hvad de skal gøre af sig selv når jeg siger det. Men jeg plejer så også at fortælle dem at de bestemt ikke skal have det dårligt over at de har spurgt.
    Knus Anja


  • #4   9. jul 2008 Hvis det er jeres venenr kan du altid komme til hende og sige til hende at det ikke var din mening på den måde, bare for at få det renset inden i dig selv og hun lige kommenterer det så du ved hvad hun tænker om det du sagde. Så du ikke går og tænker at du føler dig lidt flov eller føler du har lavet spænding.
    Bor de i Litauen eller er de flyttet herop til Danmark? for ellers synes jeg da det er synd hvis de gerne vil have børn og de ikke kan få den hjælp eller svaret på hvorfor bare fordi de kommer fra Litauen og de så ikke kan få samme glæde eller håb bare pga af det.

    Er der slet ingen mulighed for at det kunne lade sig gøre? måske ved hun ikke at man kan det i Danmark, men hvis det kunne lade sig gøre hun fik hjælp her ville hun nok være glad for det og turde igen, men det kommer jo an på så meget.

    hav det ikke dårligt, det er jo ikke din skyld, det plejer man da også at sige til nogen man undrer sig over om de ikke snart skal have børn, det er helt normalt. Så at du tilfældigvis stødte ind i en at spørge der havde været ude for sådan noget kunne du jo ikke vide, så derfor mener jeg ikke at skyld kan lægges over på dig


Kommentér på:
ikke skide smart julie

Annonce