{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Dullegrej {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at få extensions i for første gang, men hvor er det bedst at købe extensions? har ikke det mest kraftige hår i forvejen så ville jo gerne have det meget langt og fyldigt her til sommer.

Hvor køber I dem henne?

og synes der er så mange dårlige selvbrunere på markedet, og har jo ikke været den vilde selvbruner bruger, men nu er det jo blevet forår så håbede på at kunne snyde lidt indtil den rigtige sommer kommer.

Så ville gerne have lidt inspiration fra jer andre. Har ikke lyst til at gå ud og ligne en orange Arto dukke så det måtte gerne se naturligt ud. Og tør ikke prøve mig frem for vil jo blive straffet for det 3-5 dage efter hvor jeg ikke kan få det af XD

så har I nogen gode fif tøser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dullegrej
  • #1   1. apr 2010 Hej
    Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vil du gerne undgå striberne helt så kan du evt prøve spray tan. Der er flere der gør det på trendsales, men ellers kan du google det.
    Mht extensions foretrækker jeg det til tape on/off, dette kan du også finde på trendsales smiley

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #2   1. apr 2010 Jeg har lavet extensions i ti år, så har stor erfaring inde for området.

Mit bedste råd er at få extensins med clips, eller tape. Det er ret ubehageligt at have dem "permanent" i, og er kun en løsning jeg anbefaler hvis man virkelig er ked af sit eget hår og skal have extensions i hver eneste dag. Grunden til det er at extensions, uanset kvalitet, hurtigt bliver slidt, filtret og "dødt" at se på. Men har man det kun i ind i mellem via clips etc. så holder det meget længere glans og livlig struktur.
    Extensions der bliver påsat kan holde 2 - 4 måneder, men jeg plejer at sige håret kun er pænt 14 dage og så begynder man at kunne se en forskel mellem det påsatte og ens eget hår.
    Så i princippet kan du købe håret hvor som helst, fx på trendsales.dk der er mange gode tilbud og hvis du går efter hår der er syet sammen efter princippet REMY, så er du oftest på den sikre side.

Mht. selvbruner, så er jeg helt enig med Maria "Tan in a can" er bare super god. Den er nem at påføre og giver et virkelig flot resultat. Den kan bla. fåes i Matas og der er til rigtig mange gange i den smiley

• #3   1. apr 2010 jeg købet mit hår på ebay.. det er enten til at sy på eller medclips hvilket jeg sys er smartest... der er 120 cm bredt dobbelt syet og 65 m langt... super lækker kvalitet

• #4   1. apr 2010 du kan købe noget på www.phure.dk der har jeg købt mit og er godt tilfreds med det (:

• #5   1. apr 2010 Har bare hørt at nogen fraråder det fra phure.dk men er der nogen af jer der ved hvorfor? vil godt give lidt for at det er flot og ikke kun sådan noget tyndt noget så man alligevel ikke sparede en masse fordi man alligevel fik meget mindre hår med.

jeg har også den selvbruner der hedder "Sunspa" magen til Tan in a can, men synes jeg får sådan en underlig nærmest lilla undertone af den. Min hudfarve er sådan en tør brun så det ser helt unaturligt ud hvis den bliver for varm i farven, men kan være at jeg skal forsøge med den der bare kun hedder tan in a can igen. Ved heller ikke hvad forskellen er på de to.

Kommentér på:
Dullegrej

Annonce