15. apr 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 411
mulighedserklæring {{forumTopicSubject}}
Hvordan fungerer sådan en? er helt rundt poå gulvet er sygemeldt gravid og har et hårdt fysisk arbejde. Min arbejdsplads sender en muligheds erklæring til mig som jeg bagefter skal op til lægen med, men jeg troede da at man skaulle udfylde den samme nmed arbejdsgiver først?! Hvordan hvis jeg slet ikke er i stand til at arbejde før efter barsel igen, hvordan skal sådan en så udfyldes?
nogen der sidder inde med svar på alt det?
Jeg snakkede nemlig med lægesekretæren i mit lægehus igår, da jeg på mit arbejde havde fået afvide at jeg hos min læge skal ha en mulighedserklæring... hos lægen siger de så at jeg skal ha den udfyldt hos arbejdsgiver først.. så ringede jeg til mit arbejde, der sagde at det plejede at være lægen der sendte erklæringen til dem.. ringede tilbage til lægen der læste vejledningen op for mig. og udfra den er det sådan at arbejdet skal indkalde en til en samtale med henblik på at udfylde den mulighedserklæring.. ringede tilbage til arbejdet og fortalte dem at det var dem der skulle skaffe den erklæring først.. idag ringer arbejdet så til mig og siger at de sender den erklæring til mig som jeg så skal gå til lægen med bagefter... FORVIRRET?! jeg gir snart op. hvordan kan de på mit arbejde udfylde en mulighedserklæring uden mig? Og hvad hvis de mener jeg er i stand til noget som jeg ikke er?.. er helt lost..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 411
åh gud.. det bliver værre og værre
mar 2008
apr 2009
mar 2008
jeg arbejder et sted hvor der lige har været masse fyring og det skal ikke være nogen hemlighed at jeg har tilsidst kun kunne nå det halve af hvad jeg plejer, så for firmaet må det da være bedre og sygemelde en som mig og så undgå pt og fyre en af de andre som så kunne overtage for mig,
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Sabrina, helt enig i at det ville være bedre for både dig og arbejdspladsen.
apr 2009
Okay tak.. så blev jeg lidt klogere
mar 2008
mulighedserklæring