{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Totalt lost :-( {{forumTopicSubject}}

Har haft skrevet et indlæg her inde tidliger om at min far har fået kræft.. De har fundet kræft i levern, men de siger det stammer et andet sted fra.. Syntes bare ikke rigtigt jeg kan holde til det mere, syntes det er svart og se min far har så ondt at han ikke engang kan sidde på en stol.. Han har været igennem mange undersøgelser nu, 2 alm skanninger, 2 ct skanninger, har fået taget lever prøver 2 gange, fik lavet kikkert operation igår, gennem maven, og skal også ha lavet en den anden vej.. Og så skal han til skanning i aalborg igen.. Syntes bare det er så synd for ham, han hader virkelig læger, ognu har han været ude og inde af sygehuset de sidste 3 uger.. Ved bare ikke hvordan jeg skal reagere på det her, skal jeg gå og være bange for at miste ham?? Må jeg græde over det?? Ved ikke hvad jeg skal tænket om det.. Det er jo min elsked far, og han er lige blevet morfar til Bastian.. Vil bare ikke miste ham!! smiley Skulle bare lige ud med det, syntes det er så svært, ved ikke helt hvordan jeg skal takle det her...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalt lost :-(
  • #1   11. jul 2008 Sender dig lige en PB. smiley


  • #2   11. jul 2008 Hej..
    Jeg kender den følelse fra mig selv..
    Den er ikke nem, min mor fik konstateret kræft sidste år og så gik det ellers bare derud af og de fandt den ene ting efter den anden som hun skulle henvises til undersøglelse for..
    Det har været et meget hårdt år for os alle og vi har grædt..
    Tror det er meget vigtigt at i snakker om det og græder hvis i føler behovet for det..
    Tror også din far vil sætte pris på at der bliver snakket om det....
    Uden selvfølgelig at kende ham, men tror det er dig der skal tage det første skridt, sådan var det med min mor..
    Det at have fået konstateret kræft tager mange kræfter fra personen og de er meget trætte og har brug for ro, men samtidig også sin familie og nærmeste omkring sig..
    Ved ikke om du kan bruge noget af det, men det er bare mine egne oplevelser..
    God bedring med din far og alt lykke og held til ham


  • #3   11. jul 2008 ingen kan tage den sorg.. ved så godt hvordan du føler og har det... står selv i en meget hård situation lige nu og alt er bare et ?-tegn...... man får ingen svar og dagene går og går bare ;(
    det er så unfair
    men du er i mine tanker


  • #4   11. jul 2008 Jeg ved sku hvordan du har det, men far har været syg i et års tid, men ingen rigtig svar på hvad han fejler, det så hårdt for hele familien og om verden..
    Føler med dig...


  • #5   11. jul 2008 åhhh det er så svært for dig.... jeg vil også sige at det er vigtigt at i får snakket og grædt sammen hvis der er brug for det.... tænker på dig

  • #6   11. jul 2008 Tak til jer alle sammen, syntes bare det er så hårdt og tænke på smiley

  • #7   11. jul 2008
    Ved godt det ikke er nogen hjælp, men ved præcis hvosdan du har det mistede min svigermor i søndags af præcis det samme , kræft i leveren.. men hun havde fået dannet en blodprop os.


Kommentér på:
Totalt lost :-(

Annonce