{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Kvalitetstøj?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..

Jeg sad lige og gik Emmas tøj igennem her den anden dag. Jeg har købt meget blandet til hende, name it, hm, molo, bombitt og lidt småfolk.

Og hvis jeg sammenligner farverne fra nameit tøjet med katvig og molotøjet så er detr helt vildt så meget det er falmet i forhold til!

Jeg synes det er for dårligt at man giver så mange penge for noget "kvalitetstøj" og at det billigere tøj så har bedre farve og facon end det dyre?

Andre der har oplevet det? I hvert falde sidste gang jeg køber dyrt mærketøj til Emma.

Hun har også en hummelbluse, den er skrympet helt vildt i vask, slevom der er vakset med de rigtige vaskeanvisninger...cØV altså


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitetstøj??
  • #1   17. apr 2010
    Jeg er helt enig i at Name it er god kvalitet til prisen og farver osv holder godt i forhold til mange mærkevarer.
    Jeg har været ret skuffet over ej sikke lej :s


  • #2   18. apr 2010 det eneste mærketøj jeg har er fra me too ellers så er nærmest alt mit babytøj fra dansk super marked eller H&M, noget af det tøj jeg lige har hevet frem og vasket til nummer tre brugte jeg os til nummer 1 og det har stadig både facon og farve og har været noget jeg har været smadder glad for, jeg har stort set ikke købt noget denne gang for har så meget fra nummer to som også var en pige (vi ska have en pige nu) og det er som nyt og stort set næsten hele samlingen er fra tøj & sko.

  • #3   18. apr 2010 Jeg synes også at name it er super kvalitet, jeg har kun haft problemer med me too, så der køber jeg ihvertfald ikke bluser fra mere smiley

  • #4   18. apr 2010 er name it og me too egentligt ikke samme firma?

  • #5   18. apr 2010 Det ved jeg ikke ?

  • #6   18. apr 2010 som sagt køber jeg ikke selv frat de mærker men kærestens famlilie har købt en del fra de to mærker til min datter for der er noget familie der igennem som ejer me too og kan se noget af det hedder name it så det er os købt fra dem.

  • #7   18. apr 2010 Jeg mente at det var det dyre der falmede og ikke name it smiley

    Jeg sys bare det er for dårligt, når man giver mange penge for tøj, at det så falmer så hurtigt.

    F.eks. har jeg en småfolk hættetrøje(den med æblerne) og den er bare så grim i farven efter få vaske.

    Elsker nameit:) Jeg er os på fornavn med bestyren(det siger lidt ikk) smiley


  • #8   18. apr 2010 Linda: hånden på hjertet, tøjet vender ikke på vrangen, men bliver vasket i følge anvisningen. Men hverken molo eller nameit bliver vasket på vrangen og det falmer stadig meget hurtigere...


    Men jeg har så os kun købt på tilbud, men det er stadig dyrt synes jeg. Nå men pyt med det, man lære jo af sine fejl:)


Kommentér på:
Kvalitetstøj??

Annonce