{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

mænd og bikini-tid...... {{forumTopicSubject}}

Hvordan foregår jeres forhold når det er ved at være bikini-tid?
For her hjemme skal jeg helst klædes i flyverdragt og lange nederdele og shorts samt t-shirt og lign er acceptabelt, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres mænd reagere om sommeren. Min kæreste bliver ekstrem jaloux om sommeren og jeg vil gerne kunne forstå ham men det kan jeg ikke helt. Skal lige siges vi startede i januar og jeg har en ganske normal påklædning. Om sommeren plejer jeg at tage bikini på, et par shorts og en top, og er det vejr til det vil jeg da også gerne ligge og solbade i bikini og få lidt kulør, men men men..
Jeg føler på ingen måde min påklædning er uacceptabel, går hverken i lårkort eller følger moden, nej jeg går mest i slap-af-tøj, eller også hænder det jeg har jeans på. Det der nok er problemet her er min tatoo men den er altså så stor at jeg ikke kan dække den med mindre jeg har flyverdragt på og jeg vil mene at han må slappe lidt af eftersom det er en jeg altid har haft og at det nu er den Stine (mig) han har forelsket sig i, med tattoen.. Jeg føler lidt han prøver at lave om på mig, specielt påklædning så jeg bliver skjult for alle andre hankøn, men i mit hoved skal man ikke lave om på hinanden for så er man jo ikke den samme mere. Man skal istedet stole på hinanden og ligge og sole sig sammen på strandbredden.. Hvad synes I? Hvordan klær i jer om sommeren?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mænd og bikini-tid......
  • #1   27. apr 2010 jeg går i hvad der passer mig det er der ikke noget i han syndes bare det er dejligt jeg viser mig lidt for ham. og ander kigger tager han som noget godt

  • #2   27. apr 2010 jeg klæder mig som jeg har lyst... ikke som en luder, men tager da knæ nederdel på, kjoler, toppe osv på... jeg gider fandme ikke dø af varme i en flyverdragt.

    spørg ham om han ikke gider putte sig i en flyverdragt sammen med dig. så kan han se hvordan det er! smiley


  • #3   27. apr 2010 jeg har prøvet at forklare ham, men hans jalouxi tager vist ordte for ham.. jeg kan især ikke tåle sommervejret pga af varmen, jeg besvimer.. smiley

  • #4   27. apr 2010 hej...jeg går tit i bikini også par shorts om sommer.. min fyr har noget imod det... for hvis vi får besøge tager jeg bare lidt mere tøj på..
    det skal lige sige at min fyr er noget ældre ind mig..

    synes da man selv må bestem over hvad man tager på smiley


  • #5   27. apr 2010 jeg har korte kjoler på og sjorts og jeg mener på ingen måde jeg liner en ludet forde jeg har kort på

  • #6   27. apr 2010 Klæder mig efter vejret - hvis der er meget varmt kan jeg sagtens sidde i haven i et par hotpants og en bikini overdel. Min kæreste siger så heller ikke noget til det og begyndte han på det ville han også få besked på at tage en masse ekstra tøj på!

  • #8   27. apr 2010 min kæreste er også jaloux men på en god måde og han viser mig gerne frem :o)

  • #9   27. apr 2010 Her bliver det kun påskønnet med korte kjoler og sådan. Min kæreste har bestemt ikke noget imod at andre mænd kigger. For som han siger, så bliver han jo bare stolt af at andre mænd finder min attraktiv... :-))



  • #10   27. apr 2010 CM sådan har men mand det også

  • #11   27. apr 2010 Min kæreste er overhovedet ikke jaloux. Han er den mindst jaloux kæreste jeg har haft -min eks kæreste, altså faren til min datter var jaloux men jeg måtte stadig godt tage det tøj på jeg ville, men hvis der var nogen der dyttede eller kiggede så blev han tosset og ville smadre dem.

    min kæreste jeg har nu må jeg gå i for hvad jeg vil. Jeg har kjoler og shorts -går meget i kjole om sommeren da det er meget nemmere og han griner bare hvis der er nogen fyre der kigger. Han tager det som et kompliment


  • #12   27. apr 2010 han vil meget gerne have at jeg tager bikini på til sommer men min mave er ikke lige så pæn som den var før så tager en flot badedragt på i stedet. Dem der ligner bikinier bagfra (de har lige sådan en bred streng ned foran der binder over og underdelen sammen så det lige dækker maven)

  • #13   28. apr 2010 jeannie - sådan en har jeg os smiley

  • #14   28. apr 2010 Jeg går i lige præcis det jeg har lyst til.. Min kæreste synes at det er sexet når jeg har korte kjoler og små shorts på om sommeren.. Jeg går sågar i fakta i shorts og bikini top.. Det rager mig faktisk en høst blomst.. smiley

    Selvfølgelig, hvis vi får "fint" besøg så tager jeg da lige en top over, men jeg skal helst have så lidt tøj på som muligt så jeg kan klare varmen.. Hvis jeg skulle tage hele "kampudstyret" på, ville jeg dø, inden jeg når ud af vores gård..

    Det eneste tidspunkt om sommeren, når det er rigtigt varmt, hvor jeg har behov for at dække mig til, er når mit høfeber slår over i semi sol allergi..:)


Kommentér på:
mænd og bikini-tid......

Annonce