{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal et godt hotel i prag
  • #1   2. maj 2010 Uh, jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder smiley

    Men der er et hotal helt inde i centrum jeg har boet på den ene gang jeg var i prag, rigtigt lækkert hotel..

    Når min far er dernede er han altid på det hotel, som er en båd der er sat fast på molen, så det kan ikke sejle nogen steder smiley


  • #2   2. maj 2010 da jeg var på studietur til prag forrig år, boede vi på et udemærket hotel og tror ik det er så dyrt, når det er skolen der har stået for det. det hed Bruno eller måske kun brn noget i den stil ihvertfald.

    men det var udemærket og lige overfor ligger en metrostation, og hotellet var også fint og værekserne er delt op så der er 2 værelse med dobbeltseng, der så deler en lille gang imellem sig hvor der ik kommer andre. og der ligger super lækkert og hyggeligt pizzaria lige ved siden af og hyggelig gade med flere spisesteder og der ligger et supermarked rundt om hjørnet. det lå også kun et par metrostop fra det gule marked smiley og så kan jeg huske metroen hed et eller andet der starter med k smiley


    det eneste minus var morgenmad på hotellet, det var lidt tørt og kedeligt, men det er super billigt og spise ude dernede smiley


Kommentér på:
anbefal et godt hotel i prag

Annonce