{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blive gift i udlandet :)
  • #1   3. maj 2010 Det er ikke så besværligt. Mange rejse selvskaber arrangere det og er meget behjælpelige. De ved, hvor det kan lade sig gøre i verden. Man skal bare ordne nogle papir herhjemme, sende til kommunen og så er det det.

• #2   3. maj 2010 Mine mor og hendes mand blev gift i den svenske kirke iRom og bare det at blive gift i kirke i udlandet kræver meget arbejde hjemmefra.. det er ikke noget man bare lige gør...

• #3   3. maj 2010 Det er jo heller ikke noget man bare lige gør herhjemme. Uanset hvad og hvor, kræver det lidt arbejde.
    Men derudover, hvad er dine drømme Mette hvis du ikke er blevet gift?

• #4   3. maj 2010 Nej selvfølgelig er det ikke det - men det er en del nemmer at blive gift herhjemme.. Men kan sagtens som dig fantasere om et intimt bryllurp/vielse på en lækker strand smiley

Puha har du hele aftenen til at hører smiley Ej min store drøm er et rigtig prinsesse bryllup som vil komme til at koste mange penge.. men kunne rigtig godt tænke mig et bryllup i haven en sommerdag hvor alt er sprunget ud hvor både vielsen og festen finder sted, hvilket nok også er mere hvadvi har råd til.. Men jeg mangler desværre at han falder på knæ ;D

• #5   3. maj 2010 Jeg havde en veninde der blev gift på stranden på Hawaii super romantisk...

Kommentér på:
Blive gift i udlandet :)

Annonce