{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Av av- Roskildesyge:( {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen så ked af at skulle ligge sådan et her emne ind, men er virkelig desperart. Så for alle sarte læsere, skal i ikke læse videre.. Undskylder på forhånd..

Sagen er den at jeg har været virkelig virkelig syg af roskildesyge siden søndag morgen.. min opkast stoppede kl 20 samme aften, men mine toilet besøg blev mere og mere hyppige. Det er jo meget normalt ved roskilde syge, men nu er det over 1½ døgn siden min opkast stoppede, og mine toilet besøg er også blevet lidt mindre hyppige. Men det gør simpelthen så ondt både at gå på toilettet, og endnu mere bagefter... kan hverken gå eller sidde.. så ligger bare fordi det gør så ondt.. Nogle der har nogle råd til hvad jeg kan gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av av- Roskildesyge:(
  • #3   11. maj 2010 Brina.

God bedring til dig, jeg har selv for ikke så lang tid siden været igennem hele turen efter jeg havde haft en vagt på et plejehjem hvor alle lige havde været syge. Jeg tror aldrig nogensinde jeg har haft det dårligere end da jeg blev syg med roskildesyge. Og jeg skal love dig for jeg også havde ondt i nummeren smiley Hvad du skal gøre ved jeg ikke for ja det gør bare så ondt at blive ved med at rende på toilettet smiley

• #4   11. maj 2010 Hehe ja ¤Frk.Blomst¤
    Det kan simpelthen ikke beskrives så ondt jeg har:( Så er der nogle der har gode råd, så kom for gud skyld med dem!

Kommentér på:
Av av- Roskildesyge:(

Annonce