{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninder vs børn. .
  • #1   12. maj 2010 Jep kender det kun alt for godt. Har kun en veninde tilbage som ikke har et barn.

• #2   12. maj 2010 nej, men er også spændt på at se hvordan det kommer til at gå når den lille kommer her mine veninder glæder sig helt vildt, men hvor længe holder det når først hun er ude!?

• #3   12. maj 2010 Jeg har mistet nogle af mine "gode" veninder, men ser sådan her på det . At hvis de ikke længere er her, fordi jeg er blevet mor , så var de ikke det værd .. Det har lært mig rigtig meget om , hvem der virker betyder noget for en og omvendt

• #4   12. maj 2010 Men fare for at lyde egoistisk - men jeg taler desværre heller ikke så meget med de veninder der har fået børn længere ! Da de selv har alt for travlt og alt går op i ble - mad og baby! Jeg har slet ikke noget i mod de skal made baby osv. men at være sammen med en veninde 4 timer og de 4 timer bliver brugt på at snakke børn! Det er altså træls når man ikke selv har et! Nu siger i sikkert at i HVERTFALD ikke kun snakker børn - men prøv at læg mærke til det smiley

• #5   12. maj 2010 Ja, men de venner jeg har mistet, er så også nogle jeg ikke snakkede så meget med i forvejen smiley

• #6   12. maj 2010 har også mistet nogle, men har stadig de bedste tilbage smiley så det gør ik noget smiley

• #7   12. maj 2010 Jeg forstår godt Sandie. Jeg kan hvertfald godt følge hende. Hvis du ikke er det samme sted i dit liv som din veninde, så er det jo ikke særlig spændende at høre om baby, gylp og bleskift. Det er det med at ens interesser er forskellige.

• #8   12. maj 2010 Linda, jeg er enig med dig. Men jeg tror ikke at mine veninder kunne finde på at sige "Maria jeg gider altså ikke tale om baby og gylp, det interesserer mig ikke". De ville nok bare kontakte mig mindre. Det er jo også en hentydning. Men det er jo deres valg. Jeg skal være mor, større bliver det vidst ikke.. Og hvis de ikke føler for at være en del af det, så er det helt okay. Jeg kan ikke tvinge dem. smiley

• #9   12. maj 2010 Jamen de venner man sådan set kun festede med dem snakker jeg med på fjæsbog under chatten eller hvis man lige møder dem på gaden, så snakker vi dag lige og de beundre lille manden... veninder uden børn har jeg en del af, jamen vi ses en del og snakker kun om viktor hvis de spørge, men spørge så bag efter ind til deres uddannelser, forhol og hvad der nu er meget viktig i den stadie de er i... de veninder jeg har med børn ja vi taler meget om vores guldklumpermen de er også alle sammen anno 09.... så tror bare man skal være sig selv, hurtig fortælle om den lille og ellers være den gamle ven man var før... for selvf gider de ikke kun hørerom bleer osv men de skal også acceptere man ikke kan feste hele tiden, men man må da lige hygge og fest lidt en gang imellem...

• #10   12. maj 2010 jeg har ingen børn, men har veninder med børn... og jeg er der stadig, så det er altså ikke alle veninder der forsvinder, når veninder får børn..

• #11   12. maj 2010 Jeg har godt nok som regel minimum et barn med mig hvis det er mig der er på besøg, så selvfølgelig bruger jeg tid på ham :o)
    Jeg har ikk været ikk hverken været i byen eller drukket i lidt over to år og kan måske godt forstå at det ikk er så underholdene at være sammen med mig mere, men bliver lidt ærgelig på de venner der ikk lige kan ta en time ud af deres kalender til snak engang imellem må jeg indrømme. . Men vælger selvfølgelig mine børns selskab frem deres hvis de ikk vil dele med børn :o)

• #12   12. maj 2010 nope mine veninder er der stadig og de har bare været super hele vejen igennem og da jeg var alene var de ikke blege for at ringe og sige at nu skulle jeg altså smutte i bio eller i byen for nu kom de og passede min søn.

• #14   12. maj 2010 Ja his man har tid når de har tid smiley

Kommentér på:
Veninder vs børn. .

Annonce