{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

eksamen og kvalme {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er desværre en af dem der er rigtig hårdt ramt af kvalme fra morgen til aften og intet rigtig hjælper.. Men hva, det er da en god slankekur hvis man skal se lidt lyst på tingene smiley

Jeg læser til skolelærer, og er netop nu igang med mit sidste år og sidder derfor midt i mine sidste eksaminer før jeg officielt kan kalde mig folkeskolelærer... I dag skulle jeg så til bacheloreksamen, og jeg havde det bare SÅ godt i morges, så jeg tænkte ENDELIG noget der går den rigtige vej..

Jeg kommer ind til det grønne bord, og vi sidder og snakker frem og tilbage om opgaven da kvalmen begynder at melde sig.. jeg bliver hvid i hovedet og min lærer spørger om jeg er ok, og pludselig kan jeg bare mærke, nu er det nu, så afsted med mig, ud af lokalet finde nærmeste toilet og gøre det der nu skal gøres, finde et par lakridser i tasken til at tage smagen også tilbage til bordet og forklare min sag.. Heldigvis var det en meget overbærende højgravid censor der var til stede som selv kendte turen, så jeg fik lidt kredit for at kunne samle mig efter turen..
Nu håber jeg bare kvalme fortager sig til de sidste eksaminer jeg skal til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eksamen og kvalme
Kommentér på:
eksamen og kvalme

Annonce