Uheldige kommentarer ;D {{forumTopicSubject}}
Dette er oplysninger fra folk til forsikringsselskaberne:
- Jeg mener, at ingen af parterne er skyld i uheldet, men hvis det ikke mindre er tilfældet, er det den anden.
- Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans> skyld, idet han tidligere var blevet kørt ned.
- Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig.
- Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i> modsat retning.
- Jeg kørte ind i en anden vogn, for at undgå> sammenstød.
- Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil.
- Jeg stødte sammen med et stillestående træ.
- En fodgænger ramte mig og fortsatte ind under vognen.
- Hvis føreren af den anden bil var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.
- Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter.
- Vognen foran bremsede brat, og jeg brasede blidt ind i dens bagagebærer.
- Jeg hørte et bilhorn og blev ramt bagfra. Jeg forstod at en dame havde forsøgt at overhale.
- Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi denne var skjult af en fodgænger.
- Vognen foran mig slingrede så voldsomt, at jeg selv måtte svinge flere gange, inden jeg omsider ramte den.
- Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen.
- Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.
- Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde fået en hjernerystelse
- Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.
- Telefonpælen nærmede sig så hurtig, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs.
- Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger.
- Jeg har aldrig haft nogen dødelig sygdom. (heldigt)
- Det venstre ben er ca. 2 cm kortere end det andet, som jeg er født med.
- I ægteskabet er der et barn, som nu helt er opløst. (Det stakkels barn...)
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
*G*
ja, gad vide hvad de ellers ligger øre til hos forsikringsselskaberne?
jeg havde engang en bog med sådan nogle historier i, den var ret morsom. tror den hed "min bil blev stjålet fordi den stod ude om natten!"
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
Go griner
Uheldige kommentarer ;D