{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Hvad har i fået dagen til at gå med ? {{forumTopicSubject}}

Min dag:
Jeg går hjemme for tiden, så jeg stod op og spise morgen mad, tog mine graviditetspiller (jern Og Vita) gjorde mig klar og hastede ind til byen hvor jeg skulle mødes med en veninde. havde ikke set hende i knap et år men vi begyndt at snakke sammen igen, da hun også er gravid (hun har dog termin den 10juli, og jeg har den 25 oktober) hun har en rigtig stor og fin mave, iih jeg glæder mig til min kommer ;D så vi gik rundt og snakkede og kiggede butikker. spiste en is ?? og gik ind i tøj og sko.. jeg ELSKER tøj og sko smiley de har alt muligt godt til ingen penge.. Men puha det er varmt uden for, og gravide mig og varme plejer ellers at fungere fint sammen.. men ikke nu nej nej. Så det var en ret hyggelig dag.. men tror i så ikke jeg kommer ind i bussen med mit kattegrus, og så ville busmanden rigtig være sjov.. så han kørte lidt frem, bremsede så jeg var ved at falde på næsen.. og så griner han sku.. ikke nok med det gik der hul på mit kattegrus. fryyyd så fik han det at gøre rent på. men var nu lidt træt a det xD nu jeg kommet hjem og er total færdig, skal lave mad, gøre lidt rent og tømme kattebakke. men FØRST skal jeg lige slappe a :D¨

Hvad har i lavet idag smiley ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i fået dagen til at gå med ?
Kommentér på:
Hvad har i fået dagen til at gå med ?

Annonce