21. mar 2010 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 79
Trist og ked af det.. {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige prøve at se om det hjælper at komme af med de forskellige ting der køre rundt inde i mig. Så håber i kan bære over med mig
Jeg blev mor for 6mdr siden til verdens dejligste lille pige, hun er meget mild og kan på ingen områder brokke mig eller klynke over hvor hård det kan være at være ny bagt mor, hun har sovet igennem siden hun var 1mdr, men men men, det skal dog lige siges at hun også kan være en lille hidsig dame, og det falder sjovt nok altid sammen med når min kæreste skal på arbejde, han arbejder nat, så jeg er så godt som alene mor fra kl 18- til kl 15 hvor han står op, og det er skam hygge nok engang imellem, men når han så står op så skal han 40 andre ting end lige at tag sin datter et par timer så jeg lige kan komme i bad, eller ud og gå en lille tur eller bare ha noget tid jeg kan kalde min egen. Han tager hende et par min også skal han liiiige ringe til en han skal ha noget af vide af osv..
Det er nogle gange virkelig frustrende..
Men jeg elsker ham og lader ham passe de forskellige ting han skal når han så er hjemme, men ville nogle gange være rart at han tog hende af sig selv, uden jeg skulle spørge.
Victoria har astmatisk bronkitis, så idag skulle vi af med vores to hunde, de har jo være vores børn igennem de sidste par år, så det var utrolig svært og hårdt og sku sige farvel til dem og se dem køre væk, og den store af vores hunde kiggede så bedrøvet ud af ruden og lignede en der tænkte " Hvorfor skal du ikke med mor, hvor skal vi hen? " Og det skulle jeg også klare alene, der var ingen kæreste der var hjemme til at trøste mig da det gik op for mig at mine hunde ikke er der mere, de er heldigvis kommet over til noget familie i odense, men derfor er det skisme hårdt alligevel når man er van til at de er der hverdag.
I bund og grund er jeg bare ved at være godt træt af at jeg ikke har en kæreste om aften og natten.
Ved det ikke er de store problemer, men de fylder meget når man tænker på det hele tiden.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Nøj hvor sidder jeg da lige og blir total arrig lige nu, jeg vil råde dig til og komme væk inden der sker noget alvorligt både med dig og lille manden.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Louise: Ikke nemt at få det til at køre med forældre der arbejder på forskellige tidspunkter af døgnet, det vil komme til at blive svært at få ret meget tid sammen... Er det ikke muligt at han kan overtales til at få et andet job, måske når du også skal starte på arbejde, ellers bliver det da ret så hårdt for dig....
Jeg kan godt høre jeg er måske lidt forvent, jeg kan blive irriteret hvis jeg skal putte bettemanden bare 3-4 dage i stræk... vi arbejder begge dagtid og må sige at have fuldstændig ligefordeling hvad vedrører alt der har med børn at gøre. Det er jo bagateller at skulle putte ham flere dage i streg - jeg må vist ikke klage og værdsætte lidt højere at have en mand der deltager 100% i det hele kan jeg godt se :o(
Håber I kommer frem til fornuftige løsninger begge to..
jun 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 49
Kan selvfølgelig godt se at det er mig der går hjemme på barsel, men altså..
det er mig der skifter, bader, giver mad, vasker tøj, trøster, leger og putter i seng...
Det er langt fra hver dag han når at skifte bare en ble.
Han ordner en masse ting herhjemme.. Slår græs, ordner ukrudt, hænger gardiner op og sådan noget..
Sjovt nok har han brug for at dyrke sine interesser.. Han cykler et par timer hver weekend og tager ned for at se det lokale fodboldhold.
Her kan han naturligvis ikke have lillepigen med.. Det er da klart..
Men hvis jeg så gerne vil til træning med hunden, så kan jeg da sagtens have barnevognen med. " Jeg kan jo alligevel ikke gøre noget hvis hun vågner " som han siger..... Øhhhh.. Jo du kan.. Du kan skifte hende og give hende noget at spise.. Hun får faktisk både grød og grøntsagsmos, som jeg HAR lavet.. Du skal bare varme det... Men nej......
Kan dårligt nok få lov at handle uden at have hende med.
" Hallo... Du er ligesom blevet mor" siger han når jeg beder ham tage sin datter en time eller to så jeg kan gå en tur i skoven.. det er altså nemmere uden barnevogn.
Jo tak... Og du er blevet far at du ved det !!!
IHHHH !!!
Føler mig faktisk som alenemor en gang imellem
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
FØJ NOGLE SVIN!
De kommentarer jeg læser fra jer som jeres mænd har sagt, nogen skulle simpelthen slå dem så hårdt i bollerne.!
Jeg kan ikke sætte ord på hvor ondt det gør i mit hjerte at i er sammen med sådan nogle. I fortjener så meget bedre, selvom det er svært at se det når man elsker en person. så vil det gå op for jer en dag.
Hvis min kæreste behandlede prinsen og jeg sådan, så var jeg skredet for længst. Jeg ville ikke kunne klare det. Så hellere være alenemor og ha det godt!
Enhver med en pik kan lave barn, men det kræver en mand at være far!
apr 2009
Ville efterhånden bare ønske der kun var mig, prinsessen og vovsen så vidste man da hva man havde og gøre med, for han render på jagt og skal lige ditten og datten og jeg kan knap nok få en time for mig selv engang om ugen. Plus at når man så virkelig har brug for hans hjælp og han er på jagten, så kan han ikke komme hjem fordi at "han er jo på jagt", så skid hul i om pigebarnet har 39.6 i feber og man er nødt til og køre pisse ulovligt for og få hende til lægevagten fordi han har auto stolen, næ nej så er jagten vigtigere for de andre blir jo sure på ham hvis han går, men det er jo selvfølgelig osse dem han bor sammen med jo..
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 79
Mor igen til september, har prøvet 100 gange at overtale ham til at få fast dag, men da han mener at det er alt for svært at stå op så bliver det desværre ikke aktuelt.
Tina D, tror vi har det nogenlunde på samme måde, her slår han også græs og ordner alt det med at hænge ting op osv, men så skal han lige pluselige op til nogle venner, og når han så kommer hjem et par timer efter så stinker han af øl.
Natasja's mor, Hold da op, så må man da lige sige at jagten er vigtig, det er virkelig noget pjat med at de andre ville blive sure, alle vil da kunne forstå man bliver nød til at tag hjem hvis den lille er syg.
Marlene, Det var virkelig også hårdt, stor tudet en time efter de var kørt igår, og fortsatte inde i sengen da jeg blev lagt ned, ku slet ikke forstå de sku væk, og imorges var det underligt det er jo helt tomt når de ikke er her.
dec 2008
Men hvad kan I så gøre?
Maria mor til oliver: det lyder da umiddelbart som en god løsning lige at få lov at være for jer selv alle sammen? Så kan han også tænke over tingene og du kan vurdere om du orker at fortsætte... synes det lyder godt at i lige rejser hver for sig - og som du skriver, så kan du give dig 100% til din lille dreng som virkelig behøver dig og din tryghed..
apr 2009
Men jeg ved at der findes mænd derude som vil behandle 10000000000x bedre end det du gr igennem nu. For er sikker på at i er guldværd og i fortjener helt sikkert noget der er bedre :o)
Sender mine tanker til jer.
Kæmpe kram fra Natasja og jeg
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 79
Mor igen, vi har snakket og han har også prøvet at være på dag nogle måneder, men det duer slet ikke for ham, han er sur når han står op og er sur når han kommer hjem fordi han ikke mener han får nok søvn, så vil jeg skisme heller ha en glad mand der får lov til at arbejde nat selvom det er rigtig hårdt til tider. Men vi er kommet frem til den ordning med min mors hjælp, at hvis det hele køre af sporet og jeg ikke lige kan klare det hele en aften alene, så vil min mor rigtig gerne komme ud og hjælpe lidt, så det lysner lidt at ha min elskede mor i baghånden.
dec 2008
God ide at trække på din mor, hun vil sikkert også hellere end gerne komme og hjælpe og så gælder det bare om at takke ja!
Håber I med tiden kommer frem til en god løsning for jer alle 3.
Trist og ked af det..