{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLAMT!
  • #1   10. jun 2010 Ikke særlig meget åbenbart :s

  • #2   10. jun 2010 føj hvor ækelt. puha

  • #3   10. jun 2010 Sådan noget kan bare sætte mit pis i kog!
    Sindssyge, ulækre, hjernedøde mennesker!!
    FØJ, de skulle bures inde med en flok rockere og så skulle nøglen smides væk.


  • #4   10. jun 2010 Ja... ved slet ikke hvad jeg skal sige snart...

    Jeg fatter slet ikke hvad der foregår i hovedet på sådanne mennesker!! Hvad er der galt med dem og hvordan i alverden kan de have sådan nogle lyster??!

    Jeg græmmes ved disse folk.

    Jeg ved det er en sygdom, men hvis jeg selv nogen sinde fik sådanne tanker ville jeg da snakke med min læge om det!!! De har tavshedspligt og der er altså en masse man kan gøre hvis man er pædofil. Der er piller, kastreing osv.

    Jeg er hel uforstående overfor det her.

    Stakkels stakkels børn.

    Normalt går jeg ikke ind for selvtægt, men er der nogen der røre min datter er jeg klar til 16 år for det!


  • #5   10. jun 2010 (link fjernet)
    Dette er vist den samme mand :s


  • #6   10. jun 2010 ja pernille det ved jeg da heldigvis ikk .. syge må de ivvetfald være.. og der findes desværre rigtigt mange a dem .. føj siger jeg bare og stakkels unger..

  • #7   10. jun 2010 Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan de kan gøre det.

    Små børn der intet aner og starter med at tro at barnets venner også har familie som gør sådan noget.
    Det ødelægger jo fuldstændigt barnet.
    Men desværre tænker pædofilene ikke såå langt. de tænker på deres eget behov.
    hvis nogen gjorde det mod nogen jeg kender, så skulle jeg personligt være den første til at gøre livet surt for ham..


  • #8   10. jun 2010 Jeg bliver simpelthen så gal i stralden over sådan noget. Har lyst til at smadret et eller andet. bliiver virkelig indbrændt og harm over at voksne mennesker kan få sig selv til det. ikke nok med at de ser det, men der er fandme også folk der gør disse ting. AAAAARRRRGGGGGHHHHH. Hvis jeg kunne så tævede jeg dem :S

  • #9   10. jun 2010 Camilla:

    Så vidt jeg ved, findes der piller der kan få trangen til at gå væk(jeg er ikke ekspert så er ikke sikker) men jeg kan bare huske fra tidligere sager at der har været snak om at disse piller skulle gøre så lysten til børn(og sex i det hele taget) skulle forsvinde.

    Desuden skulle de gøre så de ikke kunne få rejsning og det er jo altid noget.

    Jeg er ikke sikker i det, men det mener jeg bare at kunne huske.

    Desuden ville jeg hellere lade mig indlægge resten af livet end at gøre et barn ondt på den måde!


  • #10   10. jun 2010 puha vil ikke se det nu...tør ikke jeg blir så nemtked og kan ikke få billederne væk igen... men skrækkeligt der existere så grimme mennesker føj føj føj....

  • #11   10. jun 2010 Camilla: Ja lysterne går sikkert ikke væk, men hvis de for søren da bare ikke kan ødelægge dem fysisk(ved godt der er andre måder, men alligevel)

    Jeg sidestiller pædofili lidt med skizofreni... Det er en sygdom og man kan ikke gøre for hvad man gør... Men jeg forsvare det bestemt ikke og synes de skulle spærres inde så man ikke skulle frygte sådane ting ville overgå ens børn.

    Nej heldigvis er der ingen billeder, men beskrivelsen af hvordan man finder frem til billeder er der og det synes jeg er dytbt forkert!


Kommentér på:
KLAMT!

Annonce