{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Forpulede mus :-( {{forumTopicSubject}}

Så sku mig og kæresten gøre klar til den lille snart kommer, ved at finde Jessica's gamle tøj frem fra loftet af så den bette ku overtage det...men så snart jeg tager det ud og kigger på tøjet er det fyldt med huller over alt...men self kun det søde og det dyreste af tøjet er der gnavet huller i...alt det grimme/ slidte havde de forpulede mus slet ik rørt ved..og ik nok med det havde de efterladt sig en masse hilsner (lort)..så det endte med at der var en masse musselort over alt i vores soveværelse og seng...fordi jeg havde smidt tøjet oppe i sengen...fy for helvede...glæder mig sku ik til at sove i den i aften på trods af at alt er blevet skiftet ud af sengetøj og sengelagn...Ej hvor er jeg bare så sur og ked af det...for der var så meget af det tøj som jeg virkelig glædede mig til at se den lille ny i...Så til alle jer med tøj eller ting i holder af på loftet eller i skuret -PAS PÅ!!! Jeg var for dum at lytte til manden med at smide tøjet op på loftet...selvom jeg havde sagt til ham jeg ik var tryg ved det da der ku være mus...men nææ nej sådan nogle var der ikke på vores loft....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forpulede mus :-(
Kommentér på:
Forpulede mus :-(

Annonce