{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Er så GAL...dumme svin! {{forumTopicSubject}}

Har lige fået et brev idag fra statsamtet hvor der lå en kopi af et brev min datters far har skrevet til statsamtet...var ved at falde af stolen da jeg læste den...85% af alt han skrev var løgn.. Han fik mig til at lyde som om jeg var en utro kæreste, og som gik og havde datings profiler hvor jeg søgte kærester, og at jeg solgte nøgenbilleder af mig...plus at han fik mig til at lyde at jeg udnyttede ham fuldstændigt økonomisk og at jeg aldrig havde havde bidraget med noget, som er fuldstændig LØGN! Han siger også jeg har begået indbrud i hans lejlighed og stjållet hans pc'er med alle hans data fra universitetet var gemt på, hans forældres brullupsbillede, og værdiggenstande plus han sagde at næsten hele hans lejlighed var tømt... Det er så fucking løgn....for det første havde han kun 1 gammel computer som slet ikke virkede og ik flere som han giver udtryk for ( sikkert fordi han har prøvet at få forsikringen til at hoste op med nogle penge) og det med at jeg har stjållet hans forældres bryllupsbillede...er da også fucking løgn..hvad fanden sku jeg dog bruge det til???!! Ok ja jeg har været i hans lejlighed...og der tog vi kun mine ting tilbage som han ikke ville aflevere til mig og nogle billeder med mig fra ferien i phuket af da jeg ikke syntes han sku have dem...det var det eneste...men han giver udtryk for at jeg har tømt hele hans lejlighed i brevet...men jeg havde haft ringet til politiet i Varde og spurgt om de ikke ville ta med mig så jeg kunne få mine ting tilbage da han ikke ville udlevere dem til mig, og der sagde de at de ikke kunne gøre noget ved det....men at hvis jeg stadig havde min adresse måtte jeg godt gå ind i lejligheden og ta mine ting uden det var ulovligt..da jeg boede der ligeså meget som ham...så det har jeg bare gjort....han har politianmeldt står der i brevet..men har intet hørt fra politiet, så de har sikkert ikke gjort noget ved det da det var lovligt det jeg gjorde...
Han skriver også at han behandlede mig så godt og gjorde alt for mig og blah blah og at han aldrig har forvoldt mig fysisk smerte som vold og voldtægt og han ser mig som en fortabt sjæl....dette er kun meget få ting af alt det han har skrevet om mig....jeg er helt chokket at han kan få sig selv til at fantasi skrive så mange løgne om mig....har virkelig ondt af den mand...min kæreste kan ikke lade være med at grine af ham, for mange af de ting han lyver som passer slet ik, da han også har skrevet om ham i brevet...

jeg ved ik hvad jeg ville med dette indlæg, havde nok bare brug for at komme lidt ud med min vrede over at nogen kan finde på at lyve så meget om en


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så GAL...dumme svin!
Kommentér på:
Er så GAL...dumme svin!

Annonce