{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

HAHAHA LORTE DAG :D -hvordan var din? {{forumTopicSubject}}

For det første er det skide varmt, og jeg er syg og dårlig af det. no shit. hovedpine, hovedpine og svimmel.
jeg drikker masser a vand og alt det der, men de hjælper ikke rigtigt. har prøvet at gå ud, det blev det endnu værre af.
så ligenu sidder jeg i min sofa i underbukser med vinduet åben og håber det hjælper.

Den her varme har så forvirret mig helt vildt, så jeg ringede til min mormor og sagde jeg kom hjem. gik så over til bussen som ikke gik mere og bestilte en taxa ned i byen, så jeg kunne nå min bus til thyborøn :p taxadamen i telefonen siger så MAX 50kr, det blev så 85 OG jeg nåede ikke min bus. så tænkte jeg jamen fint nok så venter jeg på næste kigger butikker mm. de havde så alle lukket, for guess what? DET LØRDAG smiley men det havde min hjerne jo ikke lige tænkt over. så jeg måtte igen ringe efter en taxa (kom så med for 65 den her gang, for det var den samme som kørte mig derned) så har brugt 150kr på taxa for ingenting idag s; og jhar i forvejen ingen penge xD så tænker i nok. hvorfor gik du ikke bare.
men jeg havde en taske med vasketøj med som vejer en heeel del, og jeg kan ikke bære tunge ting hvis jeg skal gå for langt, så får jeg rigtig ondt i maven og ryggen. og der er omkring 4km ned i byen fra hvor jeg bor. og varmen ville ikke gøre det nemmere.

Men nok om min dag, hvordan var jeres :D:D hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HAHAHA LORTE DAG :D -hvordan var din?
  • #1   3. jul 2010 århhh hvor det lyder træls, sys heller ik dagen er sååå fantastisk, det er alt for varmt og jeg er solbrændt, så skal ik bevæge mig udenfør idag :s men den står på hovedrengøring fordi vi tager til spanien i morgen og gider ikke komme hjem til rod smiley men det går pænt langsomt, for det er jo alt for varmttil og være aktiv :s aiii og så har jeg heller ikke pakkede noget som helst endnu, så det skal jeg også lige tage mig sammen til smiley

  • #2   3. jul 2010 Carina.

    Ligenu er jeg bare total lykkelig over jeg ikke skal til spanien før næste år, hvor jeg ikke er gravid. normalt elsker jeg varme, men jeghar det dobbelt så varmt nu som jeg plejer at have om sommeren -.- ikke særlig sjovt.
    ja en rigtig træls dag, men indlæget er nu skrevet fordi jeg synes jeg er en klovn smiley så griner selv a det smiley


  • #3   3. jul 2010 Jeg er ikke gravid men synes dagen har været noget lort..he he
    for det første har lille mand ikke sovet så godt i nat (pga varmen) og alt hvad vi havde planlagt i dag er ikke blevet til en dyt...først finder jeg ud af at min kære bank har hævet 19500 fra min konto unden at have givet mig besked..:(håber på en fejl..he he så bliver jeg ringet op af hjemmeplejen at min mormor er kommet på sygehuset..og har lige været på sygehuset nu og min mormor s hjerte slår for langsomt...så skal have en pace marker på onsdag..så øv øv


  • #4   3. jul 2010 her har sønnen og jeg haft en fantastisk dag.. Mormor inviterede os på shoppetur, og sikke der blev shoppet igennem.... På mormor's regning.... det kan vi jo godt lide... så vi har haft en rigtig hyggelig dag...

    Og nu her, kom min søde kæreste lige med et ordenlig stykke vandmelon... så jeg tror bestemt ikke jeg kan klage over vores dag smiley


  • #5   3. jul 2010 Annemette.
    Øv for en dag, den slår da hvis min over alle grænser smiley

    Sonne..
    Jalousi fra mig, det eneste min mormor og mor råber om er at jeg køber alt for lidt babytøj smiley

    *Mors skat*
    Lyder dejligt, jeg kan ikke holde ud til at lige i solen ;/
    har prøvet, fik du sendt min pakke igår smiley


  • #6   3. jul 2010 Vi startede med morgenmad i ikea i morges, og fik købt glas, madras, grydelapper og nogle rammer.
    Så videre til Bazar vest og købe jordbær og få lidt lækkert mad og på vejen ud friskpresset appelsinjuice.
    Så hjem og gøre klar til vandleg for tøsen, mens jeg lavede marmelade eller rettere gjorde klar til det. hun blev puttet, og jeg fik lavet marmeladen.
    Da hun stod op så ned i byen og spise is og handle og nu hjem og hygge.. så en stille og rolig dag..


  • #7   3. jul 2010 *mor til..
    lækkert, jeg kunne godt spise et eller andet overvejer at hoppe i tøj og så gå over og handle ?

    Lige lavet to nye album og lagt to nye mavebilleder ind smiley


  • #8   3. jul 2010 aaahh det er bare en af de gode dage hehe

  • #9   3. jul 2010 Nadiaa - den gang vi ventede Noah, der tog hun mig også ud og købte lidt tøj, både til Noah og jeg...
    Det ville hun så gerne gøre igen, og jeg tænker at vi bare skal ud og købe en smule, også hygge os sammen...
    Men hold da op der blev da shoppet igennem fra mormor's side... Dankortet var rødglødende til sidst tror jeg...
    Noah fik 4 par shorts, og en t-shirt med biler, som bare er lykken, og en lastbil med en racerbil inden i, som også bare er lykken...
    Jeg fik 7 bluser og et par leggin's...
    Så den fik ikke for lidt fra hendes side af... Så nu kan vi lidt igen...

    Også synes jeg bare det var super hyggeligt at være lidt alene sammen med min mor, det er ikke så tit vi er det, da jeg også har 2 brødre smiley


  • #10   3. jul 2010 super

  • #11   3. jul 2010 jeg er virkelig glad på alles vegne når de har haft en god dag.
    jeg har lige været over og handle og det småregnede lidt på vej der over, tænkte bare YES LÆKKERT ! da jeg så kom ud fra butikken var det ligesom at gå ind i en mur så varmt og tørt var luften ikke en vind. tror der kommer torden det lugter sådan smiley og min hovedpine er gået amok. typisk når der komme torden. men det også hyggeligt. der ud over har jeg lige fået to vabler s:


  • #12   3. jul 2010 det kommer også her jeg er bare sikker, min 6.sans siger det smiley

  • #13   3. jul 2010 jeg har serveret is for min tykke kæreste smiley Og haft hende nede på køl i springvandet her hvor vi bor smiley

Kommentér på:
HAHAHA LORTE DAG :D -hvordan var din?

Annonce