7. mar 2010 Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
er bare så sur/ked a det s: {{forumTopicSubject}}
Jeg ved altså ikke hvad jeg vil med det her indlæg.
tror bare jeg vil ud med det, for jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
Det ser ud som om HELE byen snakker om mig, mere eller mindre. i hvertfald alle dem der kender, mig, min lillebror eller min mor s: og eftersom det en ret lille by er det mega belastende. for det kan jo ikke undgåes jeg høre det.
Så der går rygter om forskellige ting, mest:
'At jeg er dyrplager, fordi jeg har haft en grønlandsk slædehund, som jo var alene når jeg var på arbejde.. og han var nede i haven for han ødelagde hele min lejlighed når han var alene.. eftersom han kun var hvalp 'hylede han helt vildt når folk gik forbi (det ligger meget i deres natur) og det resuleterede i min underbo meldte mig til dyrnesbeskyttelse. både ham manden OG dyrlægen sagde dog at det var en ualmindelig dejlig hun, og at man kunne mærke han var en glad hund. og manglede bestemt ikke noget, heller ikke kærlighed. dyrlægen forklarede mig også ligesom opdrætter at det lagde i hans natur at hyle. flyttede i en mindre lejlighed og kom a med ham (: da jeg måtte indse det var synd for ham.. men han har ALDRIG manglet noget, alligevel siger folk jeg er dyrplager'
Det andet rygte går på :
'at Jeg bliver en dårlig mor og mit barn vil blive fjernet. for jeg er ikke i stand til at tage vare på hende blabla. den vej ud.. alle de folk der siger det havde kendskam til mig da jeg var omkring de 16, og ellers kender de mig kun ud fra rygter. jeg ved jeg bliver en god mor og at hun ikke kommer til at mangle noget. men hvordan kan de vide en skid om noget når de ikke kender mig'
ved godt jeg burde være ligeglad, og det er jeg til dels også, men samtidig går det mig rigtig meget på, for jeg ville ALDRIG behandle et dyr dårligt eller gøre skade på den i nogen form, og jeg har forandret mig og ved min datter vil få et godt liv hos mig. så kan ikke undgå at blive lidt ked a det. når jeg ved der bliver snakket om mig på den måde. har overvejet at konrontere de folk jeg ved snakker. men samtidig ved jeg ikke om det den bedste løsning eller hvad jeg skal gøre.
Ja undskyld mit tudeindlæg, men er bare total lost s:
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 355
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Du har temmelig sikkert ret, hende der meldte mig ryger ind og ud a den lukkede og drikker pænt meget. så hun er ikke speciel troværdigt.
egentlig er det ikke så meget det med tristan, for jeg vil mene jeg kendte min hund, og vidste alt omkring ham. men synes det så lavt a folk at rende og sige jeg får fjernet lillepigen mm. for det ved de jo ikke en skid om og de kender mig ikke. og det jo ikke ligefrem det der er med til at styrke min selvtillid. men samtidig er både min jordmor og min sygplejske virkelig stolt a mig og siger jeg nok skal klare det. og vil mene de og min familie kender mig en del bedre. så svinger lidt fra at være sur til at være ked a det. for synes bare det er så lavt s:
mar 2010
Tror jeg får det bedre i starten, men samtidig giver jeg dem også bare mere at snakke om s:
jul 2010
mar 2010
det bare så skide svært, for et eller andet sted har de bare fortjent den ydmyelse s:
jul 2010
mar 2010
Tror nu bare jeg lader det passere.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
mar 2010
Sådan tænker jeg også, men samtidig bliver jeg rigtig ked a det.
ved ikke om det hormoner eller hvad det er.
den ene a dem der har sagt det var en overgang rigtig gode venner med min mor. skrev til hende på face hvorfor hun gik og sagde sådanne ting. og så siger hun fandme 'det har jeg aldrig sagt, du lyver hvem har du det fra' min lillebror sjovt nok. hun sagde det til ham en aften han var på kro med nogle venner. så ved hun har sagt det.
jul 2010
jul 2010
kan godt være det bare er homoner som gør du bliver xtra ked af det, vides jo ikke, men forstår godt du bliver ked af at høre sådan noget
mar 2010
fik ligeen omgang indvendige tæsk, og så tænkte jeg.
'pffh de skal ikke ødelægge min lykke, bare fordi de ikke har et liv'
jul 2010
er bare så sur/ked a det s: