7. jul 2010 Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Bekymret, gravid svigerinde {{forumTopicSubject}}
kom til at ligge og tænke lidt på min kærestes lillebrors kæreste som også er gravid, hun er 11+2 mener jeg og fik af vide tidligere at hun igen er væltet på scooter det så 3 gang det sker nu, ikk nok med det hoppede hun på trampolin for nogle uger siden selvom hun vidste hun var gravid, hun blev choket over at høre at baby'er ikk altid sover en hel nat, hun drikker overdrevet meget cola hver dag og hun sover konstant, tror lidt hende og hendes kæreste tror det bare er at have sex, blive gravid og 9 mdr senere er der et barn som kan en masse ↲Har lidt overvejet om jeg skal tage en snak med hende.. Hvad sys i ? Er det bare mig der er for forsigtig eller burde jeg tage en snak med hende?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
Ikke godt hun er væltet på scoteren..
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
Men hvis det er pga hun køre vildt på scooter, skulle hun nok slappe lidt af..
Har en veninde der, hoppede på tramploin indtil hun var 16 uger henne (mener jeg) kommer osse an på om det er sådan noget rigtig gymnast hop eller bare lidt hop.. (min veninde er gymnast og lægen sagde til hende at hun bare skulle leve som hun plejede)
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
og det med scooteren er jo TOTALT LATTERLIGT, okay, altså 1 eller 2 gange gennem en hel graviditet er heller ikke skide smart, men mere ansvarligt end 3 gange på SÅ kort tid :S
jeg væltede selv 1 gang da 2 biler fik med presset ud i rabatten som var 20cm mudder (; ad ad - men der skete ikke noget da jeg var kommet godt ned i fart .
^^1 eneste gang med uheld til fare for maven.
tag en snak med hende , 3 gange på så kort tid er ikke okay - så må hun pakke scooteren væk eller kører ansvarligt ...
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
mar 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 114
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Hun er "Kun" 17 så hun er ikke så gammel igen...
altså hun køre ret vildt på scooter, (skulle nok ha fået det skrevet med) altså jeg har bare fået afvide man skal holde sig igang, men bliver man alt for træt kan man slappe af på sofaen, hun sover fra omkring 00.00 - 15.00 (nogle gange 16.00) tiden... det er lidt vildt, jeg er 10+6 i dag så der er jo ikke så meget forskel...
nu tænker jeg også lidt med alt det cola (fik jeg så heller ik nævn) hun er utrolig stor (100 kg + ??) i forvejen, og jeg fik afvide fordi jeg er en smule stor omkring 84 kg at jeg skulle passe på med sodavand og sådan noget med hensyn til sukkersyge...
har bare fået afvide af mange man ikke må hoppe på trampolin helt vildt når man er gravid...
jul 2010
ved min svigermor har samme bekymring, for da hende og hendes kæreste bor ude hos hende, og når hun så går alene hjemme (da hun blev smidt ud af den skole hun gik på) så sover hun bare hele dagen, istedet for lige at hjælpe lidt til...
det var derfor jeg tænkte om man måske skulle snakke lidt med hende om det hele... så hun evt var lidt bedere forberedt på det hele
jul 2010
men kan også godt være det bare er mig som sys det virker uansvarligt det hele.. :s
jul 2010
jul 2010
jeg tog en lille snak med hende, og ikke en klog åge snak, sådan en mere, du skal huske at passe på, og hvad man lige måtte og ikke måtte og fik pointeret, at jeg absolut heller ikke vidste alt om det og sådan da jeg også nogle gange havde en masse spørgsmål... hun sagde hun var glad for vores lille snak...
MEN.... i går da vi var til stor 50 års fødselsdag, var der slushise til børnene hvor der stod "TIL BØRN" På der var så også en der var blandet med alkohold hvor der stod "MED ALKOHOL IKKE FOR BØRN" og alligevel tog hun og drak den der ikke var for børn, der sagde jeg til hende at man ikke måtte drikke alkohol og fik så svaret, "Så længe man ikke drikker hver dag så sker der ik noget ved det" så tvivler egentlig på hun har taget ved lære af den lille snak vi havde, og ja... tror ikke jeg kan gøre mere, selv min svigerfars kæreste var ovre og sige til hende man ikke måtte drikke alkohol men det ignorerede hun også totalt
jul 2010
jul 2010
Bekymret, gravid svigerinde