{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.072 visninger | Oprettet:

Bekymret, gravid svigerinde {{forumTopicSubject}}

kom til at ligge og tænke lidt på min kærestes lillebrors kæreste som også er gravid, hun er 11+2 mener jeg og fik af vide tidligere at hun igen er væltet på scooter det så 3 gang det sker nu, ikk nok med det hoppede hun på trampolin for nogle uger siden selvom hun vidste hun var gravid, hun blev choket over at høre at baby'er ikk altid sover en hel nat, hun drikker overdrevet meget cola hver dag og hun sover konstant, tror lidt hende og hendes kæreste tror det bare er at have sex, blive gravid og 9 mdr senere er der et barn som kan en masse smiley ↲Har lidt overvejet om jeg skal tage en snak med hende.. Hvad sys i ? Er det bare mig der er for forsigtig eller burde jeg tage en snak med hende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymret, gravid svigerinde
  • #1   15. jul 2010 Der sker ikke noget ved at hoppe på trampolin.. den ligger godt beskyttet.. self sover man eget i starten af graviditeten.. smiley

    Ikke godt hun er væltet på scoteren.. smiley


  • #2   15. jul 2010 min søster drak også meget cola under sin graviditet.. og der er altså ingen skade sket..

    Men hvis det er pga hun køre vildt på scooter, skulle hun nok slappe lidt af..
    Har en veninde der, hoppede på tramploin indtil hun var 16 uger henne (mener jeg) kommer osse an på om det er sådan noget rigtig gymnast hop eller bare lidt hop.. smiley (min veninde er gymnast og lægen sagde til hende at hun bare skulle leve som hun plejede)


  • #3   15. jul 2010 jeg har altså også fået besked på at holde mig fra trampolin, da det rusker en del i underlivet. men dog er næsten alt andet motion sundt..

  • #4   15. jul 2010 hm de lyder da lidt ligeglade med baby smiley øv ja du må ta en snak med hende så du kan fortælle at baby intet kan, sover ikke om natten osv ...

    og det med scooteren er jo TOTALT LATTERLIGT, okay, altså 1 eller 2 gange gennem en hel graviditet er heller ikke skide smart, men mere ansvarligt end 3 gange på SÅ kort tid :S

    jeg væltede selv 1 gang da 2 biler fik med presset ud i rabatten som var 20cm mudder (; ad ad - men der skete ikke noget da jeg var kommet godt ned i fart .
    ^^1 eneste gang med uheld til fare for maven.


    tag en snak med hende , 3 gange på så kort tid er ikke okay - så må hun pakke scooteren væk eller kører ansvarligt ...




  • #5   15. jul 2010 jeg er helt enig med Maiken, synes det ku lyde som en god ide at snakke med hende,,

  • #6   15. jul 2010 det med køre vildt på scooter er ikke godt, men baby ligger io sikker i mave for da min mor var gravid med mig, arbejde hun hårdt.... jeg har da også lavet alt mulige første i min gravid tete... kroppe siger selv fra når det bliver for meget

  • #7   15. jul 2010 det er dig som kender hende og ved om det er nødvendigt med en snak ..men ud fra hva du skriver så syntes jeg ikk det lyder så bekymmerene ..seføli er det ikk smart hun vælter på scoorter n men tror ikk hun har gjort det med vilje og hun er jo som jeg forstår 1 gangs fødene så hun ska jo lige lære hva hun må og ikk må selv om jeg er 3 gangs har jeg da allrede fået gjort nogen ting som ikk er så smarte fordi jeg ikk viste det og det hun sover meget det gør man jo som gravid og chips og cola er jo ikk noget som disideret skader forsteret så det ser jeg heler ikk som et stort problem .. og hun må godt hoppe trampolin så længe hun ikk er længre henne det er først når hun når en bestemt uge kam ikk huske hvornår det er.., så længe det ikk gør ondt nogen steder..

  • #8   15. jul 2010 Jannie - Nu mor til 2 skønheder smiley
    Hun er "Kun" 17 så hun er ikke så gammel igen...

    altså hun køre ret vildt på scooter, (skulle nok ha fået det skrevet med) altså jeg har bare fået afvide man skal holde sig igang, men bliver man alt for træt kan man slappe af på sofaen, hun sover fra omkring 00.00 - 15.00 (nogle gange 16.00) tiden... det er lidt vildt, jeg er 10+6 i dag så der er jo ikke så meget forskel...
    nu tænker jeg også lidt med alt det cola (fik jeg så heller ik nævn) hun er utrolig stor (100 kg + ??) i forvejen, og jeg fik afvide fordi jeg er en smule stor omkring 84 kg at jeg skulle passe på med sodavand og sådan noget med hensyn til sukkersyge...
    har bare fået afvide af mange man ikke må hoppe på trampolin helt vildt når man er gravid... smiley


  • #9   15. jul 2010 Altså er bare bekymret for at når hun så har født hun står med et barn hun fortryder groft, fordi barnet ik sover en hel nat, og der er en masse arbejde i det også... smiley
    ved min svigermor har samme bekymring, for da hende og hendes kæreste bor ude hos hende, og når hun så går alene hjemme (da hun blev smidt ud af den skole hun gik på) så sover hun bare hele dagen, istedet for lige at hjælpe lidt til...
    det var derfor jeg tænkte om man måske skulle snakke lidt med hende om det hele... så hun evt var lidt bedere forberedt på det hele


  • #10   15. jul 2010 Camilla 25 + - Hun vil ik ha en abort, selvom hun sidste år var imod unge der blev gravide smiley men ja man kan jo skifte holdning,

    men kan også godt være det bare er mig som sys det virker uansvarligt det hele.. :s


  • #11   15. jul 2010 Jannie - Nu mor til 2 skønheder smiley - Jo helt sikkert... har også undret mig hendes mor ik har gjort det men kan være hun ikke rigtig ved hvad hun render og laver

  • #12   18. jul 2010 En lille update...

    jeg tog en lille snak med hende, og ikke en klog åge snak, sådan en mere, du skal huske at passe på, og hvad man lige måtte og ikke måtte og fik pointeret, at jeg absolut heller ikke vidste alt om det og sådan da jeg også nogle gange havde en masse spørgsmål... hun sagde hun var glad for vores lille snak...

    MEN.... i går da vi var til stor 50 års fødselsdag, var der slushise til børnene hvor der stod "TIL BØRN" På der var så også en der var blandet med alkohold hvor der stod "MED ALKOHOL IKKE FOR BØRN" og alligevel tog hun og drak den der ikke var for børn, der sagde jeg til hende at man ikke måtte drikke alkohol og fik så svaret, "Så længe man ikke drikker hver dag så sker der ik noget ved det" så tvivler egentlig på hun har taget ved lære af den lille snak vi havde, og ja... tror ikke jeg kan gøre mere, selv min svigerfars kæreste var ovre og sige til hende man ikke måtte drikke alkohol men det ignorerede hun også totalt smiley


  • #13   18. jul 2010 Camilla 25 + - hun har allerede været til scanning, hun har billeder af babyen både i pungen og på telefonen og på facebook... hun drak 6 glas og min kæreste sagde det var ret stærkt.. da han også drak lidt af det og hun snakke hele tiden om hun er gravid så tror nu det er gået op for hende.. smiley

  • #15   18. jul 2010 S & M - ville jo bare gerne hjælpe hende, så hun ik bare ender med et barn hun ik gider, og gør et eller andet dumt for at slippe af med det smiley

Kommentér på:
Bekymret, gravid svigerinde

Annonce