{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

heeelt udkørt :) {{forumTopicSubject}}

Havde mine dejlige små tvillinge søskende på besøg fra i går til i dag da de gamle ville afsted på marked uden børn og så ville jeg da gerne have lidt hygge tid med mine små søskende...
de er 5 år gamle smiley skøn alder men F*** en energi smiley
vi kom lidt sent i seng i går da vi bare skulle hygge så kl blev 00.00 inden de blev puttet for før ville de ik i seng smiley og lidt forkælet er man jo når man er hos storesøster.. hihi
i dag vågnede Lærke så første gang 04.32 og jeg var bare sleeet ik med på at stå op der og var Patrick heller ikke så de fik noget tegnefilm i flimmeren og puttede på hver sin sofa 2 min senere og de snorkede jeg hoppede i seng igen og blev vækket igen 7.34 nå der stod vi så op,,, vi har i dag luftet hunde på en meeeget lang gå tur, leget på legeplads, leget med hunde inde, været oppe og handle, og lavet hjemmelavet pizza..
Rigtig hyggelig dag.. Nu er de blevet hentet og jeg ligger på sofaen.. og nøøøøøøj hvor er jeg udkørt nu hihi...
og så tænker jeg bare, åårrhhh nej jeg overlever aldrig hvis jeg får tvillinger smiley hihi

undskyld det blev lidt langt, ville bare lige dele min hyggelige dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heeelt udkørt :)
  • #1   23. jul 2010 Ja rigtig hyggeligt smiley
    Nej desværre ikke, skal først finde ud af mere på tirsdag... da lægen først bekræftede hvor langt jeg er hennde da jeg var til hurtigt tjek der oppe for et par dage siden smiley men mener jeg ska terminscannes på tirsdag smiley


  • #2   23. jul 2010 hahaha ja sådan et par størrelser kan sætte gang i huset smiley Ville gerne berolige dig mht til tvillinger, men jeg er selv helt udkørt efter en lang dag hvor faren har været på arbejde og ungerne har været fulde af energi... så nu smider jeg mig også på sofaen og satser på at en eller anden kommer og tager støvsugeren for jeg magter det ikke smiley

  • #3   23. jul 2010 Hihi ja gang i den har der været, selv alle 3 hunde sover de sys det har været en hård dag, tror ikke de er blevet klappet, nusset, og leget med så meget i laaaaaaaaang tid smiley hihi
    så det har været skønt med de to små på overnatning.. men må indrømme min fredag aften går ud på SOFAFLYDER smiley hihi håber der kommer nogle med de chips jeg har lyst til haha smiley


Kommentér på:
heeelt udkørt :)

Annonce