{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Skal jeg sige det til politiet? {{forumTopicSubject}}

For ca. 1½ måneds tid siden kom Morten her og gik amok prøvede at sparke døren ind og skreg at han ville slå os ihjel som nogle måske vil kunne huske jeg lavede et indlæg om.

det endte med at naboerne politianmeldte ham da han truede dem på livet og han var så voldsom. Forsøgte selv at ringe til poliitiet da Jacob stod mod døren imens Morten prøvede at sparke den ind og råbte pg skreg.

Jeg var til afhøring i 2 timer og Jacob i 1, hvor de sagde til os at det var groft og dengang de skulle ud, at de ikke havde regnet med det var så voldsomt.

så derfor fik vi et direkte nummer til at ringe på hvis han kom med den mindste trudsel. De sagde at bare han kom med en snert af en trussel skulle vi ringe for så blev han smidt direkte ind selvom der ikke har kørt retsag endnu.

men han har sådan set kommet med en trussel siden.. jeg vidste bare ikke om jeg skulle ringe for havde ingen beviser.
Han sagde at hvis Jacob ikke blandede sig uden om (Jacob ringede ind til sygehuset og spurgte om de ikke ville ringe i stedet for at sende brev når de havde en tid til scanning til Papaya)
og holdte sig udenom for han skulle ikke ringe ind til sygehuset angående Papaya, og at vi skulle passe meget på, for hvis det skete igen at Jacob havde noget som helst med Papaya at gøre så ville det samme ske igen, og truede med at komme og sparke døren ind og slagte Jacob med en kniv og slå os ihjel.

det er to uger siden han sagde det men bør jeg ringe og sige det alligevel?

kom nemlig til at overveje det i går da han fortalte mig at kriminalforsorgen har besluttet at han skal mentalundersøges og der havde været en dagen før og banket på, en kvinde omkring 25 år derfra, men Morten ville først have besøg næste dag hvor de tilsyneladende havde en aftale. Næste dag spurgte jeg ham hvordan det gik, men han skrev bare at han ikke gad lukke dem ind og at de fanme kunne sende en han ville have respekt for.
og skrev "Jeg gider ikke snakke med de fucking røvhuller. Og hvis hun skulle spørge om alt muligt latterligt, så er jeg bange for at jeg ville gå amok. Er ikke i så godt humør i dag"

der skal virkelig lidt til at tænde ham af, men mentalundersøges skal han jo så de bliver nok ved.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg sige det til politiet?
  • #2   28. jul 2010 hvorfor ringede du ikke der ?
    Han truer med at slagte en ???

Men JA, selvfølgelig skal du ringe derind, ALT skal noteres ned.

• #3   28. jul 2010 Du er nødt til at ringe ind, når det sker.
    Ved ikke om det er for sent, men prøv at ring derind.

Jeg synes bare at når de siger du skal ringe med ved det mindste, så bør du også gøre det, for ellers virker det som om, at man er lidt ligeglad med sagen smiley
    JO mere du har på ham, jo bedre er det da, så i kan komme af med ham.

• #4   28. jul 2010 Ja det er 2 uger siden han sagde det med at ville slagte Jacob. Det var d. 14 juli, men havde ingen beviser og der var ingen vidner.

Jeg kan næsten ikke undgå at have kontakt med ham når vi har fælles forældremyndighed og han skal se hende. Når der er sygehusundersøgelser kræver han at være der, og ved ikke hvad han gør hvis jeg undlader at sige det til ham og han finder ud af det. Han bliver nok rigtig sur.

Og så har han prøvet på at begå selvmord 2 gange uden at fortælle noget. De nene gang kørte han frontalt sammen med en lastbil efter han blev sur på mig. Den anden gang tog han 3 håndfulde piller efter jeg var flyttet fra ham, hvor det var heldigt at min far kom forbi.
    Jeg vil ikke have at hun vokser op uden en far. Så når hun skal konfirmeres vil hun stå deroppe og vende sig ned og kun har en mor der står der og alle de andre har deres fædre. Og så vil hun nok hade mig og sige det er min skyld at hendes far er død og hun aldrig lærte ham at kende. At jeg kunne have forhindret det men ikke gjorde det, for det skete jo alligevel.
    Så har heller ikke turde droppe kontakten til ham for Papayas skyld af frygt for at han ville gøre det igen, når han har sagt hvad jeg kunne gøre for at forhindre det.

• #5   28. jul 2010 efter det der er sket tror du ikke når hun bliver så gammel at hun forstår hvad der er sket at hun vil sætte mere pris på jacob som har haft en mere farrolle for hende

• #6   28. jul 2010 ALtså jeg stod uden min far til min konfirmation og tro mig jeg har aldrig klandret min mor for det....... Hellere at Papaya får et super godt liv med en rask og glad mor og papfar, end at evt. skulle leve med trusler mod sine nærmeste, hængende over hovedet resten af hendes dage....... Ring du til politiet og forklar dem hvorfor du først ringer nu og lad dem afgøre om det er nok til, de henter ham smiley ALT godt herfra

Kommentér på:
Skal jeg sige det til politiet?

Annonce