{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

det hele er bare godt :) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige dele min lykke med jer.... Ja altså for det første er jeg jo blevet gravid, og det er jo bare så fantastisk... Derudover har vi jo længe gerne ville købe hus, men fik desværre nej fra vores bank, så vi må vente et år eller to, men da mine forældre så skal flytte til tyrkiet har de tilbudt os at vi må leje deres hus, for sølle 4000 kr i måneden... det er bare dejligt, mine forældre regner med at komme hjem en gang i mellem, men da der ikke er nogen af os der gider at skulle hænge op af hinanden har min far fået den gode ide at han simpelthen laver huset om til at de får 1 sal og vi får stuen plus haven og alt det andet udenfor... Så min far er allerede gået i fuld gang med at lave helt nyt badeværelse til os i stueetagen (der er pt kun toilet) deres store stue bliver delt op til et soveværelse på 16 kvm og der er stadig en stue på ca 25 kvm tilbage. køkkenet fik de helt nyt af for 1½ år siden, så det er også bare rigtig flot, og kontoret kan så blive babys værelse... udover det skal de så heller ikke til at sælge deres hund, da vi jo så kan tage os af den... og mine dejlige katte kan få sig en dejlig løbegård som min far og mig skal have lavet... ved ik lige hva jeg ville med det her, men syns bare det er dejligt vi får den mulighed for at få meget mere plads når den nye kommer.... smiley mine forældre flytter til feb, så vi regner med at flytte til jan/feb smiley

Nini 8+


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det hele er bare godt :)
Kommentér på:
det hele er bare godt :)

Annonce