{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

DET ER JO SINDSYGT ! {{forumTopicSubject}}

En af mine veninder, har en lillesøster på 17 år, hun har en lille dreng på 1½ år nu, som hun har fået tvangsfjernet da hun ikke er eget som mor ! Hvilket jeg GODT forstår, hun er dybt umoden, opfører sig som en på 12 ! Virkelig umoden !

Så ringer hun til mig her til morgen, og fortæller at hun skal være mor igen smiley ??? CHOK ! Stakkels barn, mit hjerte bløder for det lille væsen, hvor er det synd, og uretfærdigt !

Hendes lille dreng bor i pleje hos en familie, og der er ingen udsigter for at han kan komme hjem nogensinde igen ! Hun er ikke helt 100 oveni, det er lidt svært at forklare da jeg ikke ved hvad der egentlig er galt med hende, men et eller andet er der ihvertfald galt smiley

Det er så synd, og jeg er helt grædefærdig.
Hvad er jeres meninger om sådan noget ?

Jeg mener at hun skulle have fjernet barn nummer 2 ved fødslen, men aner ikke hvordan de gør sådan noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DET ER JO SINDSYGT !
  • #1   3. sep 2010 Tror bare desværre ikke at hun nogensinde bliver moden. Hun fejler noget psykisk, men ved ikke lige hvad smiley

  • #2   3. sep 2010 Hvis hun fra kommunenes side er erklæret uegnet som mor so bliver hendes næste barn fjerne når hun har født den, de står på den anden side af døren og venter på den....
    Stakkels pige siger jeg bare... Jeg har virkelig ondt af hende og hendes barn...


  • Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
    #4   3. sep 2010 Har set en dukomentar i tvét om tvangsfjernelser. Og de fjerne helst ikk barnet, gennemsnit bliver et barn i året fjernet. Og hende de fulgte var lidt retaderet, og var hendes mand også, nr. 1 blev fjernet efter 7 mdr ca. Hvor de kæmpede for at hun selv skulle passe den, men barnet tog skade da det ikk havde nok kontakt som spæd. Så blev hun gravid igen, kommunen velvidene om hvordan det var med første barn. Så fik hun sørme lov at prøve igen, denne gang boede hun hjemme ved sig selv, med en ny mand. Og det var så et krav faren var hjemme hele tiden, for at hun måtte ikk have barnet selv. Men faren var sjældent hjemme, og de plejer der skulle sørge for alt var okay, skulle komme hver 2. dag, men kom kun 2 gange i ugen. Og hver gang de var, var faren på arbejde. Den person der havde taget nr. 1 barn i pleje skrev konstant til kommunen om at fjerne barnet da hun simpelthen heller ikk kunne passe nr. to. Og moren ringede dagligt til plejemor af nr.1 barn og ville have hjælp, hun kunne ikke overskue det. Til sidst endte det med hende moren, sagde at hun simpelthen ikk magtede barnet. Så kom den også ud til plejemoren. Begge børn tog skade af at bo med hende den retaderede. De kunne ikke lide øjenkontakt og berøring... :o(
    Ud fra det, så håber jeg at, kommunerne når de ved en person er uegnet, at de fjerne det ved fødslen, så børne ikke tager skade, synes det er synd deres liv skal ødelægges fordi de folk bliver ved med at få børn. Og de "uegnede" Burde få mere hjælp til prævition, så som p.stav. de der sprøjter eller andet, de ikk bar kan stoppe med, uden rådgivning.
    Men selvfølgelig kan folk ændre sig, og er så måske er klar, men så burde de skulle i gennem et system for at sikre sig de kan varetage barnet.
    Bar min mening :o*)


Kommentér på:
DET ER JO SINDSYGT !

Annonce