22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
DET ER JO SINDSYGT ! {{forumTopicSubject}}
En af mine veninder, har en lillesøster på 17 år, hun har en lille dreng på 1½ år nu, som hun har fået tvangsfjernet da hun ikke er eget som mor ! Hvilket jeg GODT forstår, hun er dybt umoden, opfører sig som en på 12 ! Virkelig umoden !
Så ringer hun til mig her til morgen, og fortæller at hun skal være mor igen ??? CHOK ! Stakkels barn, mit hjerte bløder for det lille væsen, hvor er det synd, og uretfærdigt !
Hendes lille dreng bor i pleje hos en familie, og der er ingen udsigter for at han kan komme hjem nogensinde igen ! Hun er ikke helt 100 oveni, det er lidt svært at forklare da jeg ikke ved hvad der egentlig er galt med hende, men et eller andet er der ihvertfald galt
Det er så synd, og jeg er helt grædefærdig.
Hvad er jeres meninger om sådan noget ?
Jeg mener at hun skulle have fjernet barn nummer 2 ved fødslen, men aner ikke hvordan de gør sådan noget.
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Stakkels pige siger jeg bare... Jeg har virkelig ondt af hende og hendes barn...
aug 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
Ud fra det, så håber jeg at, kommunerne når de ved en person er uegnet, at de fjerne det ved fødslen, så børne ikke tager skade, synes det er synd deres liv skal ødelægges fordi de folk bliver ved med at få børn. Og de "uegnede" Burde få mere hjælp til prævition, så som p.stav. de der sprøjter eller andet, de ikk bar kan stoppe med, uden rådgivning.
Men selvfølgelig kan folk ændre sig, og er så måske er klar, men så burde de skulle i gennem et system for at sikre sig de kan varetage barnet.
Bar min mening :o*)
DET ER JO SINDSYGT !