{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Så går turen snart til .... {{forumTopicSubject}}

London ! smiley Ih hvor jeg glæder mig, jeg har ikke fløjet siden jeg var 3 år så kan ikke huske det smiley

Vi tager afsted den 27 og kommer hjem 5 dage efter ! Oliver skal passes hos farmor mens vi er væk, da vi skal ind og se noget koncert, hvor han ikke må komme med ind smiley Men skidt, jeg ved han bliver forkælet hos farmor smiley Han er før blevet passet en hel uge ved hende, fordi jeg havde menigitis *staves. så måtte ikke se ham smiley

Nå bare lige et glædesudbrud herfra smiley Hihi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så går turen snart til ....
  • #1   10. sep 2010 Hihi jeg kan godt undværre Oliver, selvom det bliver super svært bare jeg ved han har det godt, hviklet han har når han er ved farmor smiley

Jeg tror nu helt sikkert også det er sundt for forholdet, især for henrik og jeg lige pt, da jeg nok er lidt for meget husmor istedet for kæreste herhjemme i det daglige smiley

• #2   10. sep 2010 Mmm ved ikke syntes nu vores beslutninger passer til vores familie smiley
    Er glad for at vi skal afsted alene, så vi kan være sammen som kærester.
    Vi skal derover og høre ringenes herre symfoni, min kæreste interessere sig meget for bøgerne og filmene osv. han er selv igang med at skrive en bog som han regner med at færdiggøre her i starten af det nye år.
    Pga. hans store interesse for det univers betyder det helt vildt meget for ham at komme over og høre den symfoni, og det er i en kongelig øh ja sådan et slags kongeligt teater, hvor man ikke må have børn med ind, man skal komme i fint tøj dvs. gallakjole og jakkesæt smiley Sådan et sted hverken kan eller vil jeg tilbyde mine unger at sidde og skulle være muse stille. derfor skal Oliver ikke med.

• #3   10. sep 2010 Rigtig go' tur smiley Nyd den børnefri uge - jeg ville nu heller ikke have noget i mod at få mit barn passet i en uge.. Han kommer jo også på ferie... smiley

London er en så dejlig by, hvis i skal lidt i byen så er der så hyggeligt på pubberne og jeg brugte også lidt tid på et rigtig fedt diskotek.. hehe..

Er heller ikke vild med at flyve men gør det nu alligevel flere gange om året smiley

Kommentér på:
Så går turen snart til ....

Annonce