889 visninger
|
Oprettet:
Linda - Mor til dejlige Oliver og smukke Victori .
22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Så går turen snart til .... {{forumTopicSubject}}
London ! Ih hvor jeg glæder mig, jeg har ikke fløjet siden jeg var 3 år så kan ikke huske det
Vi tager afsted den 27 og kommer hjem 5 dage efter ! Oliver skal passes hos farmor mens vi er væk, da vi skal ind og se noget koncert, hvor han ikke må komme med ind Men skidt, jeg ved han bliver forkælet hos farmor Han er før blevet passet en hel uge ved hende, fordi jeg havde menigitis *staves. så måtte ikke se ham
Nå bare lige et glædesudbrud herfra Hihi
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Jeg tror nu helt sikkert også det er sundt for forholdet, især for henrik og jeg lige pt, da jeg nok er lidt for meget husmor istedet for kæreste herhjemme i det daglige
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Er glad for at vi skal afsted alene, så vi kan være sammen som kærester.
Vi skal derover og høre ringenes herre symfoni, min kæreste interessere sig meget for bøgerne og filmene osv. han er selv igang med at skrive en bog som han regner med at færdiggøre her i starten af det nye år.
Pga. hans store interesse for det univers betyder det helt vildt meget for ham at komme over og høre den symfoni, og det er i en kongelig øh ja sådan et slags kongeligt teater, hvor man ikke må have børn med ind, man skal komme i fint tøj dvs. gallakjole og jakkesæt Sådan et sted hverken kan eller vil jeg tilbyde mine unger at sidde og skulle være muse stille. derfor skal Oliver ikke med.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
London er en så dejlig by, hvis i skal lidt i byen så er der så hyggeligt på pubberne og jeg brugte også lidt tid på et rigtig fedt diskotek.. hehe..
Er heller ikke vild med at flyve men gør det nu alligevel flere gange om året
Så går turen snart til ....