{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Kan man være bekendt ... {{forumTopicSubject}}

at melde afbud til pige tam tam / fødselsdag nu her kl 15 når det begynder kl 19 ??

Vil rigtig gerne afsted , men har slem bækkenløsning og det gør bare sindsygt ondt når jeg skal ind / ud af bilen og gå , samt når jeg skal op på første sal i vores rækkehus .
Derudover har jeg en blodprocent der svinger mellem 3,9 -4,6 og er temlig svimmel af og til ..

Min veninde bor på 4 sal , og jeg ved det vil tage meget lang tid at komme op af alle de trapper + det vil gøre mega ondt .. og jeg skal også ned igen i løbet af aften ..

Men ved ikke om jeg kan være bekendt at melde fra men kan virkelig ikke overskue det ..

Ville i tage afsted eller melde fra ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man være bekendt ...
  • #1   11. sep 2010 Syntes godt du kan melde fra hvis du har det skidt.. det er jo ikke meget ved at sidde sammen med andre hvis man ikke er frisk(helt på dupperne og glad) og skal hygge og de kan bestemt nok også mærke det på dig hvis du ikke rigtigt har lyst..

  • #2   11. sep 2010 Catja * Zander's mor *

    Nu er jeg heller ikke en der melder mig syg fra job ..
    Men jeg har været syg ved hver graviditet og er blevet sygemeldt af lægen hver gang pga kraftig opkast i hele graviditet og lav blodprocent og jeg kan ikke tåle jern tilskud så jeg skal spise min procent op hvilket ikke er nemt .

    Og jeg har i forvejen dårligt bækken efter slem trafikulykke , og må ærligt indrømme jeg har fået MEGET ondt i løbet af ugen og kan dårligt bevæge mig uden det gør sindsygt ondt . Har hele tiden haft lidt ondt , men det bunder jo også i dårligt bækken efter ulykke .. Men nu gør det bare mega ondt og jeg er normalt ikke pivet på nogen måde , har en meget høj smerte tærskel ...

    Vil rigtig gerne afsted , men synes bestemt ikke det er sjovt og skulle sidde med mega smerter efter en tur op på 4 sal , når jeg har svært nok ved at komme op på første sal i vores rækkehus ..


  • #3   11. sep 2010 ville ikke tage afsted.. hvis det er så slemt som du beskriver, havde 5 mdr under sidste grav. hvor jeg lå i sengen næsten dagligt. mine omgivelser accepterede at hvis jeg ikke havde det godt meldte jeg fra smiley

  • #4   11. sep 2010 Maiken V >Mor til 2 skønne prisesser< .

    Mit dilema er at jeg RIGTIG gerne vil afsted , men tanken om at skulle op af alle de trapper til 4 sal og jeg ved hvor ondt det gør samt at jeg lider af svimmelhed gør at jeg mister lysten , for synes jo ikke det er spor hyggeligt og sidde og have ondt , men jeg vil samtidigt ikke skuffe hende ...


  • #5   11. sep 2010 MereteAK -Mor til Salim & 20+ pige A

    Lyder ik rart at skulle bruge så meget tid i sengen ..

    Var hos lægen i denne uge og fik konstateret meget slem bækkenløsning .

    Havde ellers gået og slået smerterne hen med at det bare var mit dårlige bækken fra efter ulykke , så blev noget overrasket da hun sagde jeg havde slem bækken løsning og ikke måtte dit og dat ...


  • #6   11. sep 2010 Jeg ville tage afsted.. Er en af dem som mener det er godt for den psykiske del af kroppen at komme ud og morer sig.
    Havde selv bækkenløsning med tøsen og jeg havde også sådanne dage hvor jeg så bare lå i sengen eller på sofaen dagen efter med tanke på hvor skønt jeg havde haft det


  • #7   11. sep 2010 *mor til skøn pige *

    Jeg overvejer også at tage afsted , men jeg har ikke bare ondt indimellem , men hele tiden . Og må ærligt indrømme jeg gruer for de trapper op til 4 sal , da jeg ved herhjemmefra hvor ondt det gør at komme op og ned til første sal i vores rækkehus ..

    Men det ender jo nok med at jeg tager afsted smiley men min fornuft siger mig noget andet ..


  • #8   11. sep 2010 Jeg ville melde fra, du er da nødt til at passe på dig selv, du har jo ikke så lang tid til termin..
    Det er jeg sikker på dine veninder vil kunne forstå..


  • #9   11. sep 2010 Camille ^

    Vil gerne afsted , men vil også gerne blive hjemme og bare slappe helt af ... er virkelig i dilema .

    tak for alle jeres svar smiley


  • #10   11. sep 2010 Jeg ville nok have meldt fra tidligere men selvfølgelig kan du melde fra nu hvis du ikke kan overskue det.

    Som veninde ville jeg nok være træt af det hvis jeg havde gjort klar til at du kom og så fik et afbud fra dig kl 15 men ville nok også forstå det smiley


  • #11   11. sep 2010 S&J .
    '
    Vil ringe til hende og forklare og så sige jeg kommer hvis jeg har overskud og ikke så ondt ..

    Tror det er det bedste lige pt ..

    Og så vil jeg hoppe i et dejligt varmt bad og se om det kan lindre lidt smiley


  • #12   11. sep 2010 Sigrids mor elsker sin blomst .

    Syntes jo også det er dumt at melde fra hvis nu jeg har det nogenlunde til at kunne tage afsted ..
    Nu er det ikke fordi der er gjort klar i den forstand .. det er "kun" sprut og kaffe /the kage ,,, og sprut drikker jeg ikke og heller ikke kaffe . Så tror det er begrænset hvor meget det vil mærkes hvis ikke jeg kommer , da jeg jo heller ikke skal med i byen .


  • #13   11. sep 2010 Camilla 33 +

    Det er jo ikke fordi jeg har det dårligt som sådan udover jeg er svimmel af og til , men har bare frygteligt ondt i mit bækken der bygger både på en gammel trafik ulykke og så har jeg fået konstateret slem bækkenløsning oveni ..

    Bare tanken om at skulle op på 4 sal afskrækker da jeg ved hvor ondt det gør at gå op og ned af vores egen trappe til første sal i rækkehus ...

    Men nu vil jeg hoppe i et varmt bad og se om det kan gøre lidt godt smiley



  • #14   11. sep 2010 Jeg ville uden tvivl blive hjemme.....og er sikke på du vil møde forståekse....

Kommentér på:
Kan man være bekendt ...

Annonce