{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalendergaver..
  • #1   14. sep 2010 kigger lige med smiley

  • #2   14. sep 2010 hos os får man kun advendtsgaver - jeg har forsøgt mig med gaver til alle dage men syntes enten det bliver møgdyrt eller småting der bare ligger og flyder bagefter smiley

    jeg er ikke så vild med det f.eks at gove et par legoklodser hver dag så vil jeg hellere at de får en æske søndag der med det samme kan bruges til noget.

    jeg tænker at anton skal ha`lidt duplo, måske en ny dvd film eller lign.


  • #3   14. sep 2010 vi gør som sidste år og køber lidt slik til hver dag feks kinderæg det jeg selv vokset op med og når de bliver større er det advents gaver når de vil det..
    synes ikke de skal have legetøj hver mdr da det i forvejen er en dyr mdr og de får rigelig af gaver juleaften så lidt guf får de her til julekalenderen i tvet, nu snakker jeg så heller ikke 20kr poser hverdag men bare en lille ting elller to afhænger af str.


  • #4   14. sep 2010 Da jeg var barn og fik kalendergaver, fik vi tit en rosinpakke, en clementin, appelsin, hårpynt, armbånd osv osv...

    Jeg giver selv kun adventsgaver, da jeg synes man hurtigt får købt sig fattig selvom det kun er små ting.



  • #5   14. sep 2010 jaeh Shila det gør jeg godt nok os smiley

    Det var så hyggeligt at kigge i strømpen! Var SÅ spændt når man stod op om morgenen:)


  • #6   14. sep 2010 Ja det lyder godt nok også hyggeligt smiley

    Ihhh nu glæder jeg mig jo helt til jul! hihi


  • #7   14. sep 2010 Altså vi fik også selv kalendergaver som små.. Men Oliver er jo kun 2 år, så måske skal vi bare kører adventsgaver i år og så vente med kalendergaver til han er en smule ældre! smiley
    + Han kommer også til at blive godt forkælet de her sidste måneder inden, næste måned i uge 42 tager vi til Sverige, og der skal han nok blive godt og grundigt forkælet, både af os, men også af hans mormor og morfar, og 2xmostre + kærester og sin onkel..
    Og 2.November fylder han 2 år, så der bliver der også forkælet en hel masse, så han bliver ikke snydt hvertfald..

    Tror jeg holder mig til advent i år! smiley


  • #8   14. sep 2010 Ih hvor jeg dog glæder mig som et lille barn til december måned !!!! smiley Kan slet ikke vente smiley

    Oliver skal selvfølgelig have gaver i julesokken HVER dag ! Jeg syntes man kan finde mange små søde ting i tiger butikken, slik er jeg ikke den store tilhænger af ! Så for Olivers vedkomne bliver det ikke slik hver dag, men alt muligt blandet som fx. legetøj, strømper, pynte nisser osv. smiley

    ih kan ikke vente, sidder og tuder nu efter jeg så denne tråd ... nogen der sagde HOMONER ? Tihi


  • #9   14. sep 2010 Hihi jamen det er da så skøn en tid, rigtig at kunne hygge sig med familien ! Glæder mig til at bage pebernødder osv sammen med Oliver - og lave en masse julepynt ... årrrrh :') Bliver jo helt lykkelig bare ved tanken !

    Bliiiiv nu jul !


  • #10   14. sep 2010 Ha ha og vil godt vædde med at når vi så kommer til December måned, klager vi over pengemangel, kulde, "snot"unger, julestress osv osv smiley

    Men vi må godt glæde os nu jo smiley


  • #11   14. sep 2010 Årh sådan tror jeg nu ikke det bliver smiley vi har næsten købt alle julegaverne smiley så ingen stress for mig ihvertfald. Pengemangel bliver det skam heller ikke til smiley Syntes vi har alt for mange penge smiley Regner med at have købt alle gaver osv. i november måned som jeg plejer smiley

    Kulde gør mig heller ikke spor, det er bare en undskyldning for at sidde foran brændeovnen med en kop varm cacao ! smiley

    Snot forkølede unger kan vi nok ikke komme udenom smiley


  • #12   14. sep 2010 Kat - Årh, hvor dejligt I har kunnet dele det op på den måde smiley ..
    Og stakkels Gavins far som kun måtte få 3 klodser om dagen, thi, kan ikke lade vær og trække lidt på smilebåndet, selvom det selvfølgelig har været afsindig trist for ham dengang smiley


  • #13   14. sep 2010 Jeg er færdig med mine kalendergaver eller dvs. adventsgaver.

    Jeg har givet:
    * Brio -hund
    * Brio -Samle kasse, til klodser.
    * Brio -Hammerbræt.
    * Et sæt joggingtøj og så nogle små gaver der også følger med.. kan ikke lige huske hvad der er præcis i dem.. synes bare han skulle have mere end én gave ad gangen smiley

    Er startet så tidligt, da han har fødselsdag i dec og der er jo også jul, i næste måned er vi færdig med hans gaver smiley til jul og fødselsdag


  • #14   14. sep 2010 her er det farmor der er den glade giver af pakkekalendergaver til ungerne, så det ræs slipper vi for smiley men bortset fra det er det bare rigtig hyggeligt og sidde der de kolde morgner og pakke små gaver op og se hvor glad et barn kan blive for at få et par sokker smiley hehe

  • #15   15. sep 2010 da jeg var lille fik jeg lov til selv at vælge smiley men min mor stemte for jeg skulle have adventsgave da det var nemmest for hende .. smiley fik for omkring 100 kr pr gang ..

  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #16   27. sep 2010 Julesok m navn

    www.personligebamser.dk


Kommentér på:
Kalendergaver..

Annonce