{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Spørgsmål .. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammne :o)

Jeg skal til frisør på mandag og have farvet hår, også tænkte jeg på om nogle ved noget om, om hvor længe jeg skal vente med og amme prinsessen ?..

- Og ved i noget om hvilken modermælke erstatning er bedst for deres maver og holder den igang ?..
det skal helst være modermælke erstatning i pulver, da hun har en del problemer med sin afføring ...

håber virkelig i kan hjælpe. på forhånd tak..
hilsen Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ..
  • #1   30. mar 2008 jeg anbefaler jo så slet ikke at farve hår imens du ammer, da det ender i din mælk..
    man siger ca 12 timer efter at det er i mælken, men så skal du pumpe det ud og smide det ud.. da det jo ligger i mælken, det forsvinder ikke bare. før den mælk der er i dig når du får farvet hår, indeholder alle gift stofferne fra farvningen, så jo det ville måske være en ide at pumpe ud inden du skal ha farvet det..

    med henhold til mme, så anbefaler jeg nan ha, da det er skånsomt mod maven, ellers så skal du gå på apoteket og købe enten profylac eller nutrimigen..
    det har jeg brugt til begge mine børn som ekstra det første års tid..

    vh


  • #2   30. mar 2008 Hippentossen .
    Mange tak fr hjælpen først og fremmest, min mælk er næsten stoppet. jeg malker da jeg ikke kan amme hende, men hvor længe skal der gå inden hun får min mælk igen ?.. ja, jeg vil også malke ud og smidde det ud imens.. men andre folk mener at der kan gå mdr. inden gifstofferne er væk, men jeg tror ikke jeg vil farve det alligevel, da hun har bedst af min mælk selvom jeg ikke har så meget er det bedre end ingen ting..

    - tak for tippet om mme. fik også et tip om nan, lige nu får hun alomin den grønne, i pulver.. da jeg bare var nødt til og købe noget til hende så jeg er sikker på hun bliver mæt, jeg laver altid lidt af det til hende, så jeg ved hun er 100% mæt..


  • #3   30. mar 2008 så lidt.. altså hvis feks drikker så skal der gå ca 12 timer før hun må få mælken,. men jo det er nogen om at giftstofferne kan være i din krop meget lang tid efter.. men det er jo kun når man intager det.. det gør man jo ikke når man får farvet hår;-)
    der indånder man det kun.. så skal det være forsi din frisør sidder og propper det direkte på din hud. så kommer det jo i dine blodbaner..

    men som skrevet oppe i det andet indlæg. så anbefaler jeg heller ikke at du får det farvet imens du ammer..
    da er du jo sikker på at hun intet får;-)
    men syntes aligevel at du skulle ha "sandheden" avide istedet for bare at belære dig.. som mange her inde gør..
    så godt den anden du også havde skrevet..

    med mme ville jeg helt klart anbefale en af de andre, hvis du siger at hendes mavse er lidt sart;-)


  • #4   30. mar 2008 Hippentossen
    mange tak for dit indlæg, har valgt og lade være med og farve det. medmindre min mælk stopper idag, jeg tror jeg vil ned og købe den nan ha i stedet for så..
    - dejligt at du besvare mit indlæg ordentligt, føler lidt at i det andet indlæg ser folk bare ned på mig, fordi jeg lavede det indlæg, men jeg lavede det jo fordi at jeg ville have et svar og var nervøs for hvad der kunne ske


Kommentér på:
Spørgsmål ..

Annonce