{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Julegaver :-) {{forumTopicSubject}}


Er i begyndt at tænke på dem ?

Jeg har normalt helt ondt i maven over det da det altid stresser mig helt vildt ! Men i år har jeg for en gangs skyld fundet ud af hvad alle skal have smiley

Min kæreste har fødselsdag på søndag og har stresset rundt for at finde gaver, da manden ingen ønsker har og har alt ! Nå men de er så heldigvis købt og pakket ind - min far samt farfar har fødselsdag den 1.okt så dem har vi lige købt til i dag !

Min svigerfar har fødselsdag i november og han bliver 50 så derfor skulle der lidt specielt til! Så var det jeg kom i tanke om at han forguder sin søn og at et billede af ham lavet af en fotograf ville da være lykken ! Og for at slå to fluer med et smæk kunne vi jo få lavet to af ham med ramme ! Så et til hans fars fødselsdag og et til hans mor i julegave ( de bor ikke sammen ). Og så tænkte jeg at mine forældre har efterspurgt sådan et billede af mig og min bror ! Så vi får taget et samme dag. Det bliver også billigere så - min bror bor stadig hjemme så for at mine forældre ikke fatter mistanke skal han bare herud til film og overnatning !

Min svigermor er frisør så hun kan klippe os dagen inden !

Så er alle julegaver hjemme undtagen til min svigerfar og bror og der skal de bare have et gavekort hver ! Det er det de helst vil have smiley

Daniel og jeg har aftalt at istedet for vi giver hinanden gaver køber vi det fjernsyn samt soround sound TROR jeg det hedder, vi gerne vil have smiley


DEJLIGT ikke at skulle bekymre sig om gaver før næste år...

Tænkte også bare hvis nogen kunne bruge den ide smiley

Nå - hvad har i tænkt på hvis i er gået i krig med det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver :-)
Kommentér på:
Julegaver :-)

Annonce