{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Er der noget galt med mig? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det her.
Men synes at hver gang jeg opretter et emne herinde er der ikke ret mange som skriver til emnet.
Sidst jeg lavede et var det om nogle sjove videoer jeg ville dele med jer. Der var 63 visninger og 1 som skrev udover mig.
Det var lidt der det gik op for mig om der bare er nogen som hader mig helt vildt? eller hvordan jeg skal sige det.

Jeg har oprettet mange emner siden jeg kom herind. og på det sidste syntes jeg også at hvis jeg har haft oprettet et emne, om et spørgsmål ang et eller andet med jonathan, synes jeg godt nok slet ikke der har været så meget respons på det. Da jeg oprettede tråden ang hvor meget i leger med jeres børn, forventede jeg en del svar, da rigtig mange har børn herinde osv. Men der var ikke ret mange som svarede på det spørgsmål.

Hvis der nu var en anden som havde oprettet et emne om sjove videoer så var der mange som svarede på det osv. Måske er jeg bare nærtagende lige nu. men føler mig lidt dum.

Er der nogen som synes jeg gør noget galt eller er helt forkert?
Sig det til mig i stedet for det her. gør jeg er noget galt og eller er der noget galt med mig?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der noget galt med mig?
Kommentér på:
Er der noget galt med mig?

Annonce