{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

jubii vi får bolig til oktober! {{forumTopicSubject}}

så endelig.. Efter at vi (mig og min kæreste) har boet hos min mor så længe, omkring 8 mrd, fordi vi sagde den gamle lejlighed op, og med bebs i maven som skal ud til december!! så har vi endelig fundet noget andet..

Det var enlig min far som ordnede det for os. Den lejlighed vi skal have, havde noogle "tidligere beboer" (som ikk er flyttet endnu) som min familie kender, og min farmor mødte tilfældigvis manden i går og han sagde at han sjovt nok skulle til at aflevere papirene til udlejeren fordi han ville flytte med sin familie!
Så er lejligheden jo ledig, så han sagde vi kunne ringe til udlejeren Bruno og snakke med ham, det sjovt var at vi viste fra den tidligere beboer at han ville sige den op, men det viste Bruno , udlejeren ikke engange endnu;D

Min far ringede så og snakkede med udlejeren igår, som han havde talt med noget tid før, pga en annonce i avisen, men bruno sagde at den var blevet lejet ud nogle minutter før vi ringede! ork manner, havde nedtur på flere dage efter.!
Så efter denne nyhed omkring at vi måske kunne få den her lejighed, samme sted som den anden var jeg over spændt på at min far skulle ringe tilbage til mig med nyheden..
Han ringede så og sagde at lejligheden er vores og at vi kan flytte ind omkring 1 oktober!! Var så nervøs for at vi ikke ville nå at finde en bolig før jeg skulle føde, at jeg har været lige ved at "S**** den ud" a angst! ;D

-Det er et gammelt majeri som er lavet om til flere lejligheder. Vores ligger på 1 sal, hvilket er godt da vi har en race kat som ikk må komme ud.
-Den er på lidt over 100 Km 2
-Der er panorama (staves) store vinduer udtil
-Kæmpe havudsigt ud mod røsnæs
-Der kommer stor altan hos os, huslejen stiger så med 500 (der kan bebs sove i barnevogn) ;P

Skole 20 m fra os, børnehave 25 m fra os brugs 300 m, stoppested 30 m og der er strand lige ved siden af, hvor farmand kan have båd og havnen er os omkring 5 km fra..

Osv osv, er bare så lykkelig og lettet! Vi når at få vores drømmehus før jeg føder! det kunne ikk være bedre. Har os bare været psykisk nede over at måtte bo hos sin mor med kæreste og være gravid, og ikke vide om der var en lejlighed til os inden for den næste tid.. så er bare glad nu;D det er et perfekt sted for bebs at vokse op ude på landet alligevel tæt på byen;D

Ja det blev lidt langt, håber i kan bære over med mig;P

(undskyld stavefejl)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jubii vi får bolig til oktober!
Kommentér på:
jubii vi får bolig til oktober!

Annonce