{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Lyserød creme {{forumTopicSubject}}

Hjælp piger!!!
Jeg har brug for en opskrift på en lyserød creme til en "lagkage" jeg skal lave. kunne måske godt tænke mig den indeholdt jordbær eller hindbær og så skal det ikke været alt for besværligt. Skal handle ind til det om et par timer så hurtig hjælp modtages med kyshånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyserød creme
  • #1   23. sep 2010 du kan kæbe færdglavet med jordbær smiley

• #2   23. sep 2010 Du pisker bare jordbær/hindbær i i kagecremen eller flødeskummen, alt efter hvad du helst vil have...

• #4   23. sep 2010 jeg laver flødeskum og så hakker jeg nogle jordbær og moser lidt også og så vender jeg det hele sammen

• #5   23. sep 2010 500 g dybfrosne hindbær (OBS! Det anbefales at koge bærrene i 1 minut for at udrydde skadelige bakterier)
    2 spsk. Sukker
    Kornene fra 1 hel vanilliestang
    4 dl youghurt naturel
    1 – 1½ liter piskefløde

Fremgangsmåde:

Bærrene optøs og moses ud med sukker og vanilje. Hvis du vil være helt sikker på, at hindbærrene er fri for bakterier anbefales det, at du blancherer dem kort i kogende vand. Yoghurten vendes i hindbærrene og til sidst vendes det hele med den stiftpiskede fløde. Fløden skal piskes HELT STIFT, lige før det bliver til smør…. Hvis fløden ikke piskes stift nok, vil moussen blive for lind. Sker det, piskes da noget mere fløde helt stift og vend det i. Moussen skal have en konsistens som det ”guf” man putter på gammeldags isvafler.

Kommentér på:
Lyserød creme

Annonce