{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

QTV.. :-( {{forumTopicSubject}}

Ih, bliver så gal over sådan noget som de viser i QTV idag!
Bliver SÅ gal over hvordan det danske retssystem virker, det er noget værre LORT, for at sige det mildt, svindler du med penge så er det jo fanme lige før man får dødsstraf, men uha hvis du misbruger et barn skal man da KUN ha' 2 år,.. Hva fanden er det for et samfund vi lever i? Det er jo FULDSTÆNDIG grotesk...

I Danmark er mennesker ligegyldige og penge betyder ALT! ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  QTV.. :-(
  • #1   5. okt 2010 Ja jeg sidder også og ser det.. Det er frygtlig, manden er helt i det rødefelt..

  • #2   5. okt 2010 Det er jeg godt nok også.. Forstår ikke at Danmark er sådan et FORSKRUET samfund! .. smiley ..
    - Og forstår ikke hvordan den danske regering kan leve med ikke at lave de regler om..
    Men det er det jeg siger, Danmark er for PENGE mennesker, ikke for rigtige mennesker..


  • #3   5. okt 2010 verden er sku et underligt sted, vi kan sagtens sidde her og være kloge.
    desværre er der bare ingen der lytter til os s:


  • #4   5. okt 2010 nadiaa - Næ, fordi de er ligeglade, men uha hvis der er PENGE involveret.. Så skal du bare se dem hoppe og springe..

  • #5   5. okt 2010 ja det fandme ringe..
    men det vel bare indtil det går ud over en a deres børn.
    så ser det helt sikkert anderledes ud.
    det sku sørgeligt det skal gå så langt.


  • #6   5. okt 2010 JA.. Det er helt ubeskriveligt.. Ja, mangler ord for hvor målløs jeg er over at det virkelig er sådan...
    Ved godt penge er vigtige for at det kan få samfundet til at løbe rundt, men det er sku ikke vigtigere end et menneskeliv...


  • #7   5. okt 2010 ej det glemte jeg at se smiley godt der findes nutv smiley

  • #8   6. okt 2010 Og det at komme i fængsel er jo ikke en straf, herhjemme. De har det jo som et blomme i et æg.

    2 år bag tremmer er jo ikke engang rigtige 2 år - de kommer jo ud før tid det de kalder 'god opførsel' - men det er vel bare for at de kan få nogle nye ind, da der er ventetid på at komme i fængsel.

    Bare se usa - de har flere gange livstid til sådan nogle mennesker.

    Jeg giver ikke en rygende hatfis for det danske retsystem.

    Dem der misbruger et barn burde side inde for altid bag tremmer, da det er noget barnet må leve med resten af sine dage.


  • #9   6. okt 2010 Har selv haft det meget tæt ind på livet , da min ene bror er blevet misbrugt af en ældre mand. Så desværre ikke Qtv igår. Men denne mand fik 3 år for at have misbrugt 6 drenge, et halvt år for hver, hvad sker der lige for det? Og så var det endda 3gang han blev dømt for det. Men nu sidder han heldigvis inde der hvor peter lundin sidder, og håber aldrig han kommer ud.

  • #10   6. okt 2010 Jamen er HELT enig med Linda B - Fængsel er INGEN straf længere, folk der har begået mord eller misbrugt børn osv de burde ikke kunne komme ind og HYGGE sig med at træne og spille på div. spillemaskiner osv, hva fanden er det for noget?
    - Der blev også i QTV sagt i går i en af tilfældende sagt at EFTER manden var blevet dømt, for at misbruge gæstens datter i 3 år, YDERLIGERE var på fri fod i en måned, fordi han skulle jo lige vænne sig til at skulle i fængsel.. WHAT? ..
    Men som moren også sagde: Min datter havde ikke 1 måned til og vænne sig det han gjorte mod hende...

    Synes da også bare det er et SYGT system hvis folk kan få lov til at "vænne" sig til at komme i fængsel, ja det skulle de jo nok ha' tænkt over INDEN de lavede noget lort..! smiley


  • #12   6. okt 2010 Tania - Det er nemlig rigtig, det er noget HELT galt i Danmark! ..



Kommentér på:
QTV.. :-(

Annonce