{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

hvornår kunne i teste {{forumTopicSubject}}

positivt ? smiley . nu jeg går 7 dage siden jeg skulle have haft min mens og der er ingen tegn på den, andet end de dage hvor jeg skulle have haft mens havde jeg lidt brunt udflåd smiley

nu jeg selvfølgelig begyndt at tænke lidt for meget over det, da det overhovedet ikke er planlagt hvis det er smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår kunne i teste
  • #2   18. okt 2010 efter 2 dage kunne jeg teste positivt

• #4   18. okt 2010 har taget en test idag, dog ikke med morgen urin og den er negativ smiley .. men venter lige en lille uge og hvis det så ikke er kommet så jah ;s må jeg vel søge læge, som jeg ikke har lyst til smiley

• #5   18. okt 2010 pernille, tog det heller ikke surt, er bare glad for i gider, at svare smiley men det der undre mig er bare det udflåd jeg havde for så det jo som, om mens udemærket godt vidste den sskulle komme smiley

• #6   18. okt 2010 Testede på 10 dagen Jeg testede ikke i morgenurin, og der var den lige så positiv som dagen efter hvor det var i morgenurin...

• #7   18. okt 2010 Da jeg var 3 + smiley

• #8   18. okt 2010 Havde taget 2 - 3 negative fordi min mens også udeblev, men da jeg var i uge 23 var den positiv! Så hvis det ikke er planlagt, syns jeg du skal tage test eller gå til lægen..
    Det er ikke mere end 6 uger siden jeg fik en abort, da jeg igen havde taget negative test og vupti, så var der en positiv. Denne gang var jeg 11 + 7

• #9   18. okt 2010 hold da op smiley kæresten og jeg har aftalt at jeg går den her mdr ud også hvis den ikke kommer til næste mdr, tager jeg til lægen med det smiley Hader læger er meget usikre på dem smiley

• #10   18. okt 2010 Lyder som en go idé smiley
    Ja, min læge sagde også at jeg var i uge 11-12, men da jeg kom til scanning, sagde han "det passer sku ikke! Du er mindst i uge 20". Og havde kun taget 2-3 kg på, så det var ikke voldsomt nemt at se.
    Da han så begyndte at scanne, kunne man jo se en hel baby, var også lidt i chok!

• #11   18. okt 2010 simon : havde du slet ingen symptomer på graviditet? og hvad fik dig til at teste smiley

• #12   18. okt 2010 Nej, overhovedet ikke. Lægen var ved at undersøge mig for at finde ud af hvorfor min mens udeblev, og har aldrig fået svar. Efter jeg er stoppet med p piller er det normalt igen smiley
    Jeg havde morgen kvalme to gange, men tænkte at jeg nok bare var syg eftersom det var to dage i træk..
    Jamen, det var egentlig min mormor der blev ved med at sige at hun synes jeg så gravid ud, og mødte faderen til barnet igen efter vi ikke havde set hinanden i 6 mdr. han sagde også jeg så gravid ud, så tog jeg en test en lørdag aften og den var positiv..
    Det var også min mormor der sagde her anden gang at jeg så gravid ud, så tror sku hun er synsk! smiley

• #13   18. okt 2010 årh ville bare ønske at der var en der kom og sagde : du gravid eller du er ikke gravid smiley så man ligesom kan få lidt vished omkring det smiley haha men ja tager du test i løbet af ugen også må jeg se hvad den siger smiley ellers er det ned til hr doktor smiley

• #14   18. okt 2010 Jeg ved ikke hvornår jeg kunne, men jeg var omkring 5+0 da jeg tog til læge efter en uge med voldsom kvalme og testede positiv smiley

• #15   18. okt 2010 ja, der er ikke rigtig andet at gøre smiley Det var både rart men også skummelt at hun havde ret begge gange! Troede bare det var en tilfældighed første gang

• #16   18. okt 2010 ja det kan jeg godt forstå var nok os blevet lidt skræmt haha smiley men så ved du når hun siger det så er den der smiley må man spørger hvorfor du fik en abort? smiley

Kommentér på:
hvornår kunne i teste

Annonce