{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

1. jer med hunhunde, hva gør i når de bløder, har de bare gamle mormortrusser på (og kan det holde tæt eller hva) eller kan man købe specielle hundetrusser til det formål? hva gør i?

2. jeg skal bage nogle muffins i næste månede til frejas fødselsdag, men mnagler en opskrift på noget jeg ik ved hva er smiley nemlig det ovenpå (ikke glasur nej) men sådan noget blødt snask noget? nogle der kan en opskrift på det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål
  • #1   19. okt 2010 vi har 2 tæver, den ene holder sig så fint, aldrig så meget som en lille blod plet efterlader hun, den anden der i mod, drypper meget, men når de er i løb, skal de blive i gangen og køkkenet og så vasker vi gulv hver dag, vi har klinker.
    vi har ikke haft gode afaringer med "trusser" hun bider dem i stykker.


  • #2   19. okt 2010 okay tak, så må jeg forhører mig sådanne steder smiley har nemlig altid haft hanhund, så aner ik en dyt om damerne smiley

  • #3   19. okt 2010 1.: Man kan købe hundetrusser i enhver dyrehandel, de koster ca. 50kr for et par. Det er en god ide at have 2 - 3 par, men start med at købe 1 og prøv dem, ikke alle modeller er nemlig lige gode.
    Man kan købe specielle bind at putte i, men de er P***E dyre, så vi køber helt almindelige trusseindlæg bare de billige til 10 - 15kr for sådan en stor pakke. Jeg skifter indlæg i deres bukser hver gang de er ude og gå eller en tur i haven, når de jo alligevel har bukserne af.


  • #4   19. okt 2010 Har opskrift på sådan noget kokos snask til en chokolade kage, tror det vil være guf på muffins også.

    100g margarine
    2 spsk kaffe
    200g flormelis
    1 tsk vanilliepulver
    3 spsk cacaopulver

    Tilberedes i gryde og må IKKE komme i kog.
    Kokos tilsættes efter hvor meget man syntes. og den lune masse puttes ovenpå den let afkølede kage.


  • #5   19. okt 2010 Der skal et bind i hundebukserne. For ellers siver det bare igennem og du vil skulle skifte bukser mange gange om dagen. De er IKKE "blodtætte"

  • #6   19. okt 2010 Alle mine 4 tøser klarer selv at holde sig ren når de er i løb, og den mindste har ikke været i løb endnu, men forventer at senest næste gang hun kommer i løb så klarer hun rengøringen af sig selv, selv ; ) Det er sjældent mine tøser får dryppet, og jeg mener det er vigtigt at få dem lært selv at holde sig rene, og det er kun ved at lade dem lære det uden at give løbetidtrusser på, skal dog også siges at det er 4 pekingesere og en chi jeg har af tøser : )

  • #7   20. okt 2010 Jeg har avlet amerikanske bulldogs de sidste 7år, så har haft 6 tøser i alt, og kun 1 af dem kunne finde ud af at holde sig ren desværre - resten har dryppet over det hele.
    Er først begyndt at bruge bukser indenfor det sidste 1½ år, førhen rendte jeg bare rundt med moppen 70 gange om dagen...


  • #8   20. okt 2010 den er 2 år gammel og kan ikke holde sig selv ren og den har aldrig haft trusser på...

  • #9   20. okt 2010 Vi bruger også bukser til vores. Hun nægter at holde sig ren selvom hun er over 2 år. Hvis ikke hun får bukserne på sovser hun hele huset til.
    Vi startede med et par gamle nylon leggins som jeg klippede benene af og satte bindet fast under, men dem rev hun af. Nu har vi rigtige bukser fra dyrehandel og de virker.
    Alt kræver tilvænning smiley start med at være hjemme den dag hun får dem på, gør det evt. FØR hun kommer i løb så hun ikke sovser gulvet til hvis hun beslutter sig for at hive dem af.
    Og fortæl hende at det er forkert hvis du tager hende i det.
    Nogle hunde synes bindet dufter godt og vil spise det, så det er nok smart at være obs. på det inden man lader frøkenen være alene med bukserne...


Kommentér på:
2 spørgsmål

Annonce