{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det skal måske til at koste at
  • #1   22. okt 2010 håber ikke det bliver vedtaget...synes vi skal beholde vores skat og alle har mulighed for at komme til lægen

• #2   22. okt 2010 jeg mener heller ikke det er okay, da vi har det der kaldes et velfærdssamfund. smiley jeg snakkede med en læge sidst og som han sagde det gjorde ham ikke noget med folk der kom tit for det jo den måde han tjener sine penge på smiley hehe og hvis nogen er hypokondere burde lægen jo sørge for de fik noget ghjælp for det jo noget psykisk smiley

• #3   22. okt 2010 det ville jo os være hul i hovedet for så er der sikkert mange der ikke kommer afsted med deres børn fordi de simpelthen ikke har råd

• #6   22. okt 2010 jeg mener bestemt ikke vi skal betale mere i skat! vi er et af de lande som betaler mest i skat! ..

men et af problemerne i dagens danmark er pga venstre regeringen at de vil have de rige blivere rigere og de fattige fattigere smiley - som i siger det er et armerikansk kultur, og det mener jeg bestemt ikke vi skal have herhjemme smiley

• #7   22. okt 2010 tja, nu ser vi..synes de opføre sig som børnehavebørn sådan som de sviner hinanden til ;s ..

• #9   22. okt 2010 ejj vi skal da ikke droppe kongehuset.. Vil give jer ret i at de ikke skal have så mange penge, men det er godt, os for børnes fantasi pga prinser og prinsesser osv. og vi skal bestemt ikke have en præsident i danmark, kongehuset er et slags varemærke og synes det fint de er her smiley

• #14   23. okt 2010 sys det ville være helt iorden.. Altså så ville folk måske være rigtig sge når de render til lægen i stedet for at rende i tide og utide.. Og at man ikke ville have RÅD til at give 100 kr for et lægebesøg virker total sygt.. Så skulle man nok ikke få børn i hvert fald.. Men er bare min mening, jeg ville blive glad hvis det bliver vedtaget, da vi her i byen ikke kan få tider ved lægen fordi folk render hele tiden også igen, når de ikke fejler noget og det giver os andre lange ventetider, så når vi virkelig har brug for en læge kan vi komme i næste uge.. Det sys jeg sku heller ikke er iorden...!

• #15   23. okt 2010 så har man altså et problem, hvis man ikke har 100 kr..!! Man har altid 100 kr også sidst på måneden, specielt hvis man har børn..

• #17   23. okt 2010 hvis nu at det kostede og gå til lægen så ville jeg mene at man ville lægge det ind i sit budget hvor meget man går til lægen.. Men er jo også kun min mening, og jeg siger at jeg er for forslaget da jeg klart ser det som et kæmpe plus for samfundet. Vi har jo alle hver vores mening om tingene smiley

Kommentér på:
det skal måske til at koste at

Annonce